|
Addiction, The Second Coming - Ideeën, Suggesties??
|
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
*zucht*
nou ja..wees jij maar trots. ik ben trots op mezelf omdat ik op een supermodel lijk... :) (snap je de vergelijking? ik ook) |
WHAHAHA .. prachtige opmerking!!! :) (je blijft een topmens proxi! :tongue3)
maar uuh, eff over dat zaterdag gedoe, daar heb je wel een goed punt opti maar (:p) dat geld niet voor mijn lokatie (das namelijk een deel van kroeg dus dat kun je (denk ik) wel afhuren!
maar vrijdag lijkt me eigenlijk ook een betere dag, en eigenlijk is utrecht het best gelegen (ook omdat daar bijna alle treinen rechtstreeks naar toe gaan!) |
|
|
| New Wave |
Bij nader inzien heb ik mij gister misschien iets vaag gedragen, hiervoor sorry als mensen dat storend vonden.
Ik wil nogmaals zeggen dat alle tips welkom zijn.
[edit] oja, over die entree, sorry jongens maar ik denk dat de entree voor het volgend feest dus echt ongeveer 7 euro wordt :rolleyes: [/edit] |
|
|
| verminator |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik wil nogmaals zeggen dat alle tips welkom zijn.
|
dik ben lui!!
dik ben niet zo een grote trance fan?:rolleyes: :p :D :D :D :D :D ;) ;) :crazy: :tongue2 :tongue3 :happy2: :gsmile: :gsmile: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by verminator
dik ben lui!!
dik ben niet zo een grote trance fan?:rolleyes: :p :D :D :D :D :D ;) ;) :crazy: :tongue2 :tongue3 :happy2: :gsmile: :gsmile: |
dik = fat
ik = I
;) |
|
|
| mantisnl |
ohhhhh nu snap ik um! er was al entree:p
:happy2: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|