|
Addiction, The Second Coming - Ideeën, Suggesties??
|
|
|
| Miss Proximus |
en nu? :)
thread sluiten, deleten en afwachten tot iemand een nieuwe durft te openen? :)
mensen hebben concrete aanwijzingen nodig in onduidelijke situaties..dus...vertel eens wat we verder aan deze thread gaan doen :nervous: |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by AlFerox
ja idd!!
vergeet niet dat optimus, new wave, magrec en alpha de mensen zijn geweest die er geld en tijd in hebben gestoken!
ik vind het een beetje onterecht dat iedereen nou ineens loopt te roepen "ja WE moeten dit" en "WE moeten dat" en dat feest een beetje als gemeenschappelijke goed beschouwt. want het zijn de 4 bovengenoemden geweest die er hun tijd én hun geld in hebben gestoken.
geef opbouwende kritiek, maar loop niet te hard van stapel. een feest organiseren kunnen ze wel hoor. dat is zaterdag gebleken! |
ik snap wel dat zij vorige addiction hebben georganiseerd en dat zij hun tijd erin hebben gestoken etc.. en daar ben ik ze ook erg dankbaar voro (heb ik volgens mij ook erg vaak tijdens addiction gezegd! :D) maar ik snap niet dat we nie over een (eventuele) tweede addiction mogen hebben, of suggesties of ideeën!!
het is zeker allemaal positief bedoeld wat er in deze thread is gezegd en we proberen denk ik alleen maar te helpen!!
het probleem??.... |
|
|
| mantisnl |
k ben d`r nie geweest, en ik weet d`r ook nie veel van.. maar kheb misschien `n ideetje, omdat bepaalde mensen hun geld en tijd er in hebben gestoken: misschien dat iedereen (een niet al te groot bedrag) entree moet betalen? ik bedoel anders zijn er `n paar mensen die het organiseren en dokken en de rest is maar aan het profiteren, of nie dan?
grtz,
DJ mantis |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by mantisnl
k ben d`r nie geweest, en ik weet d`r ook nie veel van.. maar kheb misschien `n ideetje, omdat bepaalde mensen hun geld en tijd er in hebben gestoken: misschien dat iedereen (een niet al te groot bedrag) entree moet betalen? ik bedoel anders zijn er `n paar mensen die het organiseren en dokken en de rest is maar aan het profiteren, of nie dan?
grtz,
DJ mantis | :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :haha: :haha: :stongue: :toothless
ja dat zullen we zeker meenemen in de evaluatie...:eyespop: :tongue3 |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by magrec
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :haha: :haha: :stongue: :toothless
ja dat zullen we zeker meenemen in de evaluatie...:eyespop: :tongue3 |
hahahaha :D
en de award voor sfeerverbeteraar gaat naar: mantisnl!! ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|