return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Addiction, The Second Coming - Ideeën, Suggesties??

Optimus
Het gaat er niet om of wij het feest voor ons zelf willen houden:) Wij zijn nog niet klaar met het eerste, de financiën moeten nog op een rijtje worden gezet, we willen nog even bij elkaar zitten en even nababbelen wat er goed/fout is gegaan. Ik denk dat New Wave en Iris het goed verwoordt hebben.
Miss Proximus
quote:
Originally posted by New Wave
Maargoed ik hou me mond wel.....en als het bij mensen zo overgekomen is, sorry voor mijn egoistische post...

van egoïsme is helemaal geen sprake!!

maar ja, ik vind dat een feest voor iedereen ook door iedereen beoordeeld moet kunnen worden :)

het gaat met andere feesten toch precies zo? mensen komen terug, posten de plus- en minpunten en melden wat er beter had gemoeten...waarom is dit dan anders?

advies is juist erg bruikbaar als het evenement nog vers in het geheugen ligt! en niet alle kritiek is bedoeld om de organisatie de grond in te stampen, en ik krijg het idee dat jij daar wel zo over denkt Tim.
ik snap niet waarom jullie er zo hard over vallen!! echt niet!!
als je iets gaat organiseren dan weet je toch dat mensen er een gevoel bij gaan hebben, en ik vond het juist erg positief dat mensen zich er zo betrokken bij voelen dat er gelijk een thread over gemaakt wordt. dus als je er niet tegen kunt dat mensen een mening over "jouw" ding hebben, dan kun je het beter voor jezelf houden toch?

ik heb in m'n hele leven al TALLOZE dingen georganiseerd voor grote en kleine groepen mensen, en elke keer dat mensen je tips geven en je wijzen op dingen die verbeterd kunnen worden, groei je weer..krijg je meer ervaring...en als mensen zich angstvallig stilhouden omdat er niets gezegd mag worden, dan blijf je in cirkeltjes lopen!

en zoals Riz ooit al enes een keer zei "als het gelijk de eerste keer perfect gaat, dan heb je niets meer om de volgende keer te laten zien" (maar dan in andere woorden :D)

:)
TimeportE
en het brainstormen over andere lokaties etc kan toch nooit kwaad denk ik toch! :)
hadden we trouwens deze keer sponsors of neit??
Optimus
ja, de mensen die t organiseerden
AlFerox
ja idd!!

vergeet niet dat optimus, new wave, magrec en alpha de mensen zijn geweest die er geld en tijd in hebben gestoken!

ik vind het een beetje onterecht dat iedereen nou ineens loopt te roepen "ja WE moeten dit" en "WE moeten dat" en dat feest een beetje als gemeenschappelijke goed beschouwt. want het zijn de 4 bovengenoemden geweest die er hun tijd én hun geld in hebben gestoken.

geef opbouwende kritiek, maar loop niet te hard van stapel. een feest organiseren kunnen ze wel hoor. dat is zaterdag gebleken!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland