|
Addiction, The Second Coming - Ideeën, Suggesties??
|
|
|
| Eye-Riz |
kan me wel vinden in wat New Wave zegt. Je zit in een roes van een leuk feest, en dan begint iemand anders (terwijl jij je best hebt gedaan met organiseren) over wat er beter kan een volgende keer.
Komt niet echt leuk over (hoewel het waarschijnlijk helemaal niet lullig bedoeld was). |
|
|
| drpeer_holland |
| quote: | Originally posted by TimeportE
hiero in nijmegen heb je een hele goede plek die volgens mij echt de moeite waard is.. het is in de 3 gezusters maar in de 3 heb je ook een trancekelder en das echt een hele goede plek voor zo'n klein feestje volgens mij..
|
De 3 gezusters is wel een goede plaat voor een feestje..erg vette trance kelder..ben er al eens geweest en het bevalt me wel daar :p |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
kan me wel vinden in wat New Wave zegt. Je zit in een roes van een leuk feest, en dan begint iemand anders (terwijl jij je best hebt gedaan met organiseren) over wat er beter kan een volgende keer.
Komt niet echt leuk over (hoewel het waarschijnlijk helemaal niet lullig bedoeld was). |
klopt zo bedoelde ik niet.. maar na het feest hebben we het er ook eff overgehad dat ede dus niet echt DE plek was waar het feest gehouden moet worden.. dus ik denk laten nu gaan brainstormen, maar ja.. dan niet! |
|
|
| Eye-Riz |
Van mij mag je hoor ;)
Ik heb er geen problemen mee. Het laat alleen maar zien dat je enthousiast bent (beter kun je het als organisatie niet hebben, enthousiaste bezoekers!). en het is niet zo dat je het idee van de Addiction crew over wil nemen, of hun voor wil zijn.
Maar als organisatie vat je dingen toch anders op als het over 'jouw kindje' gaat. :) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Maar als organisatie vat je dingen toch anders op als het over 'jouw kindje' gaat. :) |
Hmm....als het een naam moet hebben dan vind ik het toch echt 'ons' kindje!! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|