return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 
Addiction, The Second Coming - Ideeën, Suggesties??

Eye-Riz
daar zeg je een waar woord eierdooier :D

heb jou trouwens niet gezien, ofwel? tenminste, niet gesproken... was wel benieuwd wat voor 'mens' er achter zo'n naam zou zitten :D

Verder wil ik trouwens nog wel ff zeggen, dat ik nou niet echt bekend sta om het 'hard draaien'. Dat dat afgelopen vrijdag het geval was, komt door het publiek. Ik heb altijd wel van alles bij me, dus kan alle kanten op, maar laat me dus leiden door de mesnen op de dansvloer (actie reactie weet je wel)
Ik had zelf niet eens zo in de gaten dat het hard was ofzo. Dit ter verduidelijking (kon niet eerder, omdat ik me echt too brak voel)
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Eye-Riz
heb jou trouwens niet gezien, ofwel? tenminste, niet gesproken... was wel benieuwd wat voor 'mens' er achter zo'n naam zou zitten :D

een hele leuke gozer :) precies het type TA dat we zo hard nodig hebben :D volwassen, intelligent, verstand van zaken en gevoel voor humor......kortom..net als ik :p :stongue: :rolleyes: :nervous: :rolleyes: :stongue: :p
Optimus
quote:
Originally posted by Miss Proximus

een hele leuke gozer :) precies het type TA dat we zo hard nodig hebben :D volwassen, intelligent, verstand van zaken en gevoel voor humor......kortom..net als ik :p :stongue: :rolleyes: :nervous: :rolleyes: :stongue: :p

whahaha, das t tegenovergestelde van mij:happy2: :stongue: :D :eek: :eyespop:
AlFerox
quote:
Originally posted by Miss Proximus

heb je iets van hem nodig ofzo??? :D :D
Optimus
zou wel handig zijn:D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland