return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 
Addiction, The Second Coming - Ideeën, Suggesties??

SnuggLe
Mensen mensen... wat zeuren jullie allemaal met welke dag het gedaan wordt??? Sorry hoor, maar laat dat lekker aan de organisatoren over. Zij gaan niet kijken wanneer de meeste mensen dan of dan kunnen. Ze plannen gewoon een datum die hun uitkomt, en waarop de toko die ze willen huren nog vrij is. Dit zal hoogstwaarschijnlijk een vrijdag zijn, want zaterdag zijn de meeste toko's zelf open.

Wacht gewoon allemaal lekker af, het wordt vroeg genoeg aangekondigd ALS er al een 2e Addiction komt. We zien allemaal nog wel. Tot die tijd heeft gissen geen zin..
Smirnoff
Als ze maar geen klapdeurtjes hebben !! :crazy:
T.H.C.
quote:
Originally posted by SnuggLe
Mensen mensen... wat zeuren jullie allemaal met welke dag het gedaan wordt??? Sorry hoor, maar laat dat lekker aan de organisatoren over. Zij gaan niet kijken wanneer de meeste mensen dan of dan kunnen. Ze plannen gewoon een datum die hun uitkomt, en waarop de toko die ze willen huren nog vrij is. Dit zal hoogstwaarschijnlijk een vrijdag zijn, want zaterdag zijn de meeste toko's zelf open.

Wacht gewoon allemaal lekker af, het wordt vroeg genoeg aangekondigd ALS er al een 2e Addiction komt. We zien allemaal nog wel. Tot die tijd heeft gissen geen zin..

hmm...
quote:
Originally posted by DJ Bazz

(als er van plan zijn veel mensen te komen, maar niet op donderdag kunnen moeten jullie dat ff replyen, dan kan ik het misschien verschuiven naar vrijdag, zat kan helaas niet)

Hij vraagt het toch?
Dit gaat dus niet over een 2de addiction, vandaar dat ik ook typte dat het niet in deze draad thuis hoort.
SnuggLe
quote:
Originally posted by T.H.C.

hmm...

Hij vraagt het toch?
Dit gaat dus niet over een 2de addiction, vandaar dat ik ook typte dat het niet in deze draad thuis hoort.

Ow sorry, dan heb ik de thread niet helemaal goed gelezen. Mijn reply sloeg voornamelijk daar op. Sorry :) happens
T.H.C.
NP :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland