return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
BPM aan z'n end?

eieregooie
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat het niet zo best gaat met BPM. Oorzaak hiervan is het volgens kenners achterlijke inkoopbeleid dat de zaak hanteert. Er worden namelijk veels te veel platen ingekocht! En bovendien is er sprake van zogezegd "blind inkopen" (platen inkopen zonder dat je weet wat het is). Dit heeft als resultaat dat door de bank genomen 3 kwart van alle ingekochte platen geretourneerd wordt. Dat kost een ongelofelijke berg geld!

Het gerucht doe de ronde dat Pascal (DJ Precision geloof ik?), die ook de inkopen doet, het niet echt meer ziet zitten. BPM is er voor meer dan €200.000,= in gegaan toen Moxmusic failliet ging. Bovendien heeft BPM enorme schulden bij leveranciers. Sommige leveren al niet meer aan BPM, maar die platen weet hij via andere bedrijven toch vaak te bemachtigen. Pascal zou nu z'n eigen zakken aan het vullen zijn, terwijl hij het bedrijf op een faillisement afstuurt.

BPM is een BV, dus Pascal is zelf niet financieel aansprakelijk voor het bedrijf. Wanneer hij de zaak zou opdoeken zou het een hoop geld kosten, maar wanneer de zaak failliet zou gaan kost het niets (van een kale kip valt immers niet te plukken) en vult Pascal dus rustig zijn zakken tot het zover is.

Zijn er mensen die hier meer vanaf weten? En, wat vinden jullie van deze gang van zaken wanneer je bedenkt dat hij nu andere bedrijven hetzelfde aandoet als Mox hem heeft aangedaan?

Grtz!
Chicane
Kan je die post niet effe eerder plaatsen? Zit net me winkelwagen te vullen bij only-djs.com :D
eieregooie
Wees blij dat ze er nog zijn :) Ze zijn wel goedkoop...

Da's ook weer zo iets... ze verkopen dure platen vaak voor een te lage prijs... €6,= inkoop voor €7,= verkopen... da's veel te weinig! Dat kan toch niet kloppen?
Miss Proximus
ik denk dat het onzin is :)

Andreas komt regelmatig in de "winkel" (die geen winkel is) en het is waar dat ze idd HEEL erg veel platen hebben...maar hij heeft het er nog nooit over gehad.

Het is namelijk zo dat de mensen van only-djs ook nog redelijk (erg) succesvolle producers zijn...misschien compenseert dat weer? :D

Als het wel zo is wil ik een oproep doen: neem mij in dienst!! ik wil de zaak redden haha :p ;)
Optimus
hoe ga je ze redden dan?:D

ga je aan de deur verkopen?:D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland