|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by aphex
Mijn advies: Geen only-djs.com |
welke online platenwinkels dan wel?.. :) (in nl?)
hier heb ik trouwens al een thread over gemaakt:
http://www.tranceaddict.com/forums/...ighlight=online
maar ik wil graag ook nl. recordshops weten (ivm transport etc :D) |
|
|
| Ding Chavez |
Mijn, enige, ervaring met OD is goed, platen waren er binnen de beloofde 3 dagen en er was verder niks mis mee. Misschien heb ik geluk gehad en 1 keer is natuurlijk ook nie echt een goede meetlat.
Ik vind het wel iets makkelijker dan steeds een eind reizen om je platen te gaan halen...
GreetZ, DC |
|
|
| Miss Proximus |
Andreas bestelt ook al een lange tijd bij Only en hij is dik tevreden.
Altijd goeie platen en als er eens een keer een verkeerde titel bij zit mag ie die houden en krijgt ie gratis de goeie titel :) |
|
|
| TranceFool |
| Ik heb ook geen problemen met only-djs....ze zijn ook supersnel, 2e dag wordt er aangebeld :). Aphex zal wel gewoon erg pech hebben gehad, toch hebbik ook weles een beschadigde hoes gehad ja, das wel minder. Voor de rest nooit problemen |
|
|
| AlFerox |
ik heb al best wel vaak besteld bij only-djs en ik heb er echt nog nooit problemen gehad. platen waren altijd na 2 dagen in huis, soms zelfs al na 1 dag!
wat mij opviel was dat er juist nooit een kromme plaat tussen zat. maarja, misschien heb ik wat dat betreft wel geluk gehad?
en beschadigde hoezen? ja boeiuh! ik koop een plaat niet voor de hoes!
verder hebben ze altijd de nieuwste platen + heel veel keus.
ik ben er juist erg tevreden mee.. zou het jammer vinden als ze opgedoekt worden. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|