return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Addiction Fotoverslag / Partyreport

kolkiewolkie
quote:
Originally posted by magrec

superreport snuggle, ik dacht ff snel weg te gaan zodat ik achter theesaus kon aanrijden maar die was er al vandoor gegaan :eyespop:

hehe, dit doet me nog ergens aan denken!!!

ik kar daar half ede door op de terugweg, kom bij stoplicht, staat bellie naast ons :) . alleen hij zit nog geconcentreerder auto (golf 3) te rijden dan dat ie mixt! stoplichtje verder: heej, check die vier blonde koppen in die astra voor ons! dat waren dus little theseus, yarnie 1 en 2 en nog iemand, waarvan ik de kop ff nie kon zien....

.. toch jammer dat zon klote-astra-met-kapot-rechter-achterlicht sneller is dan een volkswagen-transporter-type3-diesel-waarvan-het-licht-spontaan-uitvalt bij het stoplicht :p :p (theseus reed met doorslaande wieltjes weg, dat red ik nie eens :D :D .

check je taillight dus ff LT

cool report verder :)
Flipper01
Cool verslag Snug!!
Ik vond het jammer dat ik niet kon komen :(
Ik had namelijk al te veel verlofdagen opgenomen dat ik nie meer vrij kon krijgen. En nu willen die bastards van de TPG me voor Mysteryland ook al geen vrij geven :whip:
Geef het volgende keer op een zaterdag en I'll be there!!! Ede is op zich qua locatie wel goed, lekker centraal!!
Little Theseus
Magrec, sorry dat ik wegging maar ik wilde op dat moment echt weg omdat ik anders veel te laat op m'n werk zou komen. Baalde echt als een stekker dat ik niet vrij kon krijgen, anders had ik mezelf ook veel meer kunnen geven. Uiteindelijk flink doorgeboekt met de auto en ik kwam precies 1 minuut voor zes op de werkvloer. Moet ik ook nooit meer doen zeg, dan nog gaan werken, ik was echt enorm brak!
Al goed, Yarnie had m ookal flink zitten toen ik op de terugreis nog even een "toeristische" route pakte ;)

Kheb me iig weer goed vermaakt vrijdag - garderobewerk is trouwens best lache soms! :D
Het was nog best spannend hoeveel mensen we binnen zouden krijgen maar godzijdank voor de organisatie is het allemaal wel meegevallen.
M'n gehemelte nog verbrand voor Iris, die niet eens opkeek van wat ik deed :( - Me helemaal kapotgelachen om Smirnoff en THC :D:D en springnichten forever!!
Een aantal van jullie zie ik hopelijk weer op mysteryland - tot dan dus!

Oja, Kolkie, ik zal het ff nakijken bij de auto, thx. Kheb trouwens precies zo'n transporter als waar jij in reed, maar dan in het blauw. Van mij en mn vrienden voor als we uitgaan met zn allen :D
New Wave

Snug

het feest. Tip1: neem New_Wave nooit mee uit eten, hij eet je bord leeg als je even niet kijkt.

WHA, echnie, magrec keek wel, hij was alleen te traag...en hij keek zo naar zijn bord vannuh "yakkie dus ik moest het even voorproeven :D

Snug

dat New_Wave en Optimus zo druk waren met garderobe enzo...huur daar volgende keer ff iemand voor in!.

Die muts die bij de garderobe zou zitten die wa snaar huis gegaan omdat ze toch niets te doen had....die paar jassen die er hingen...En er was een man die ons hielp, zat bij de prijs in..vond het ook niet erg om te doen.

En toen met dat geld tellen...Jaman, ik was net heel serieus aan het denken (of ik probeerde te denken) en dan kom jij weer aankakken met je fotocamera.:p

Raoel

Timmy moet dit op de site van ta-addiction zetten.
Of misschien dat hij al bezig is met een eigen verslag?.

Ik heb nog geen eigen verslag gemaakt, kom net me bed uit..ben namelijk ook nog naar Nexus geweest...WAT TROUWENS ECHT WEER MASTERLIJK RELAXED WAS!

Magrec
Goh had je me niet eerder kunnen waarschuwen maar hij is wel zo netjes om de helft van wat hij van je afpakt weer terugtegeven...(en ik kan het zo goed gebruiken al dat eten.

Ik heb je meer giros terug gegeven!!!!...ik was in die fase helemaal ondervoed...om mijn leven te redden moest ik gewoon wat eten...wees blij dat ik in die moeilijke situatie toch nog de guts heb gehad om je wat terug te geven.....zie hier wie nou de sociale persoon is....:p

Optimus
TIM, Wat kijk je MOEILIJK?

:D Snug maakt altijd foto's als ik even raar kijk..:crazy:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Miss Proximus
ik heb de vrijheid genomen het report ff (nou ja..ff :eyes: )te vertalen en in de Chill Out te zetten

HIER

Ik kon jammergenoeg geen geschiktere foto van Kolkie, Dr. Kuipers en TimeportE vinden... :(

Volgende keer wat meer voor de camera gaan staan :p

Wow, vet bedankt! Echt heel cool!! SUPER Miss P.!!

Nah..dat van die geschiktere foto's dat kan ook aan de fotograaf liggen in dit geval!

Btw, mensen, kijk allemaal ff op Partyflock, daar staan alle foto's ook!

Check ze http://dance.student.utwente.nl/~pa...29;PUSERID=4240

Iedereen die op de foto staat, ff lid worden daar!

Greetz,
SnuggLe

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland