|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
rare gozers daar in Ede...
ik zat op een gegeven moment met Andreas aan de bar, kreeg ik een viltje van een barjongen en wees hij naar de andere kant van de bar - waar een ugly bastard stond met lang haar - stond er op dat viltje "ken ik jou niet ergens van? ik ben geil" :conf:
ik heb die gozer HEEL hard uitgelachen :D toen las de barman het viltje en heeft hij HEEL hard meegelachen ;) |
Ik lach ff mee: Whahahahahahahha! LOL LOL LOL! :D :D :D |
|
|
| Optimus |
heej, die versiertruc heb ik ook welus gebruikt:D
kreeg alleen een bierviltje terug met "nee-ik niet"
:D
en pas het aantal bezoekers maar aan: het waren er 108:D |
|
|
| Dj Alpha |
ja die versiertruc doe ik altijd joh :rolleyes:
dat sommige mensen geloven dat dat werkt zeg! :D:D:D |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
ja die versiertruc doe ik altijd joh :rolleyes:
dat sommige mensen geloven dat dat werkt zeg! :D:D:D |
ja je wilt niet weten hoe ontzettend dom sommige gozers zijn!!
net als die lui die je op straat aanspreken enzo...stel nou dát een chick een keer zegt van "hey, ik ken je niet maar ik wil nú sex" dan weet je toch ook dat ze van onder waarschijnlijk zéér uitgerekt is!! Dan wil je toch niet eens meer met zoiemand??? Of zijn jongens zo simpel?? :conf:
ook een HELE foute zin (in een club ofzo): 'jij bent veel te mooi om hier alleen te zitten' ik: 'klopt, m'n vriend is nét even naar de wc':rolleyes:
sukkels :p
maar ja..weer ontopic: Addiction is zeker voor herhaling vatbaar :) Misschien kan ik helpen volgende keer? Heb we enige ervaring met festiviteiten plannen :p |
|
|
| Miss Proximus |
ik heb de vrijheid genomen het report ff (nou ja..ff :eyes: )te vertalen en in de Chill Out te zetten
HIER
Ik kon jammergenoeg geen geschiktere foto van Kolkie, Dr. Kuipers en TimeportE vinden... :(
Volgende keer wat meer voor de camera gaan staan :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|