|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Antiphus
toppie verslag pik :D
*vind ik ook x Josta* |
Thanx :) Leuk dat jullie er waren, en leuk dat je ook lid bent geworden hier Antiphus.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| raoel |
Leuk report ja.
Krijg nu steeds meer spijt, maar das altijd achteraf gelul.
Timmy moet dit op de site van ta-addiction zetten.
Of misschien dat hij al bezig is met een eigen verslag? |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
en leuk dat je ook lid bent geworden hier Antiphus. |
:conf:
| quote: | | Registered: Apr 2001 |
|
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by TimeportE
WHAHAHA der is een foto van dat gekke wijf!!! dat liep steeds maar tegen de muur te dansen!!! :D:D
|
lol :D :D :D
Wel knap wijffie vonnik hoor... Hier staat trouwens ook die marokkaan op die ons op het station ook nog lastig kwam vallen...
ff rest van de fotoos kijken...
//
Woei! Ksta er zelfs 3 keer op! + op ut filmpje :D
Grtz! |
|
|
| magrec |
Tip1: neem New_Wave nooit mee uit eten, hij eet je bord leeg als je even niet kijkt. |
Goh had je me niet eerder kunnen waarschuwen :pmaar hij is wel zo netjes om de helft van wat hij van je afpakt weer terugtegeven...(en ik kan het zo goed gebruiken al dat eten :crazy:
Omdat we niets te doen hadden werd er nog maar eentje gerookt en werd er weer wat geroddeld over wat andere members :) Dat gebeurde volgensmij de hele avond wel. Als je op de dansvloer stond werd je af en toe zo aangekeken van 'bla bla bla'. Beetje irritant. Sommige mensen heb ik dan ook nooit op de dansvloer gezien....maarja.
|
Haha volgens de foto's zat ik alleen maar aan de kant :p
Ik heb toch zo lekker geroddelt :disbelief:
superreport snuggle, ik dacht ff snel weg te gaan zodat ik achter theesaus kon aanrijden maar die was er al vandoor gegaan :eyespop: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|