return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Lever ni än?
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Tja alla gamla TA-gubbar...

Nu var det fan år sen jag loggade in på Swe-TA... har väl vart inne på Track-id delen ett par gånger och hojtat till men inte här.

Jag lyssnar SJÄLVKLART på musiken fortfarande... Tranz4ever is my name!
Jag var i helgen på A State Of Trance 500 i Den Bosch och får mig en riktig flashback till forumet när jag springer in i en kille med en trancEaddict.com t-shirt när John O'Callaghan spelade.
Det visar sig att de rest enkom till festen för ASOT500 från Kanada...
Tror ni inte att det var självaste Swamper jag sprang in i :D
Han är ju LEGEND och jag tycker vi som brann/brinner för musiken och började våra första EDM-steg online här på TA har en del att tacka han för.

Mycket kul i alla fall... Bild kommer senare!
anuga
Klart man lever!!!

Klart man lyssnar fortfarande på musiken!!!

Klart man fortfarande spelar och festar!!!

Men jag har inte fått ett enda mail från TA på 6 år!!!
För jag bytade ju mail adress hehehe.

Håller på att deala med Swamper, med planer på att uppgradera hela TA Forumet :)
lacksesepsotygh
lite smått
dj christian
quote:
Originally posted by anuga
Klart man lever!!!

Klart man lyssnar fortfarande på musiken!!!

Klart man fortfarande spelar och festar!!!

Men jag har inte fått ett enda mail från TA på 6 år!!!
För jag bytade ju mail adress hehehe.

Håller på att deala med Swamper, med planer på att uppgradera hela TA Forumet :)

Låter helt suveränt! Alla spamm trådar som uppkommit på senaste tiden i Music Discussion sektionen är en stor irritation! Jag tog även upp det i en tråd där Swamper svarade i men tråden tycks har fallit i glömskan tyvärr. Finns nog många som tycker som jag, forumet behöver en uppgradering speciellt mot spamm inlägg. Gränssnittet på forumet vet jag inte. Det skriker år 2000 men jag älskar ljusblå text mot svart. Det är så lättläst! Nya fonts och ikoner kanske inte sitter fel?

Jag festar dock inte och har inte lyssnat på ny trance sedan 2004 men alltjämt lyssnar man på trance om än av den lite äldre varianten då. Lyssnar dock nuförtiden på alla möjliga musikstilar även lite utanför den elektroniska för att få lite inspiration och nydanande i själen.

Tyvärr hänger man inte här längre sedan jag reggade mig i detta namn. Mitt gamla konto kunde Swamper aldrig återställa.
Ravesquad
Ja jag hänger här jämt :toothless

Saknar er andra lite bara, vad sägs om en fet reunion? Vi kan hyra ett flak o köra runt om nån vecka tillsammans med alla andra flakrejv i stan fast vi ÄGER, jag vill ha den här på 03:55 lagom tills vi rundar svampen :whip:

http://www.youtube.com/watch?v=PVJB...nel_video_title :eyes:
SWE_TRANCE
Visst lever man, och lyssnar på musiken lika mycket nu som då.
"Forum-surfet" är inte vad det en gång var när Facebook har kört över allt...
Åkte på en hel del fester både utomlands och i Sverige fram tills för ca 1år sedan då jag blev pappa, livet förändras lite då om än till det bättre givetvis =)

Sprang ju ofta på Stefan och Laszlo på Monday Bar kryssningarna!

Denna bilden är suverän på oss sweTA's i Malmö =)

Ha det gött!
Kongo_kim
Ett bra jävla tag sedan man postade något här. Brukar mest vara i tracklist forumet när man lyssnar på ASOT. Annars blir det inte så mycket mer här. Fan det här forumet var ju så sjukt livat för några år sedan. Vart fan håller alla hus om inte här?
Connector
Jag lever med men hänger mest i producent forumet.... Härlig bild. Roliga minnen :)
Snowave
Jo, man lever. fast knappt ibland.
Johan (DJ Irish)
Jag lever oxå fan ta mig! :D

Sällan inne här men tittar förbi då och då. Jobbar fortfarande för DI så inga större förändringar i mitt musiklyssnande heller precis :)

ScuL
Jag är aldrig här inne.. lol
Har uppmärksammats trådet nu.

För mig er det nästan slut med trancen, lite hardtrance då och då.
Har slutat med hardstyle helt också

Fullt i gång med hardtechno nuförtiden! :toocool: :toocool:
anuga
quote:
Originally posted by ScuL
Jag är aldrig här inne.. lol
Har uppmärksammats trådet nu.

För mig er det nästan slut med trancen, lite hardtrance då och då.
Har slutat med hardstyle helt också

Fullt i gång med hardtechno nuförtiden! :toocool: :toocool:

Med andra ord :
Du hänger på andra forum, och sysslar med annan musik, men du lever fortfarande ;)

Samma conclusion med Irish ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement