|
Interessepeiling nieuwe BeTa Party
|
| Real |
De topic titel zegt alles eigenlijk al. In de off-topic thread is het reeds naar boven gekomen, maar het lijkt me interessanter om hier een aparte thread voor te maken.
Is er bij de huidige BeTa's nog interesse voor een nieuwe BeTa Party? Zo ja, zouden er buiten TA ook nog mensen naar een trance-feest gaan? Ik had zelf al het idee om de muziek te beperken tot "oude" trance, zonder de noemer retro erbij te sleuren.
De opzet blijft natuurlijk een kleinschalige party. :)
Alle ideeën en bedenkingen mag je hieronder gooien.
Who's up for it? |
|
|
| Config |
| wel.. der is sinds kort een nieuwe group op facebook, de 'Belgian Trance Family', waar er echt een heleboel zware (armin) addicts op posten. Misschien daar eens een balonnetje oplaten... volgens mij is er zeker interesse bij het grootste deel van die gasten. |
|
|
| Kelly* |
| Belgian Trance Family zijn idd ook van plan eens iets te organiseren... mss idd daar eens checken. |
|
|
| Real |
Ik vind die mannen precies niet op Facebook, kan iemand mij een linkske geven?
Langs de andere kant, verafgoden die mensen niet eerder de ASOT en Above&Beyond trance? Die richting uitgaan lijkt me precies niet zo interessant. :) |
|
|
| Blue Sky 99 |
Ik zou zeker afkomen, tenzij het aan de andere kant van het land is, en dat terwijl ik trance eigl al lang niet meer volg. Gewoon voor de gezelligheid zeg maar. En zo zullen de meeste hier er wel over denken denk ik.
Ik ben zelf ook bezig met de organisatie van een feestje (aanstaande zaterdag in MusiCafé) zoals enkele onder jullie wel zullen weten.
Winst maken is een zeer moeilijke zaak. Ik weet zelf nog altijd niet helemaal zeker of ik het plaatje ga rondkrijgen. Na zaterdag weet ik meer in ieder geval. Voor tips daaromtrent kan men dus ook altijd bij mij terecht. En eventueel voor contacten met enkele semi-bekende DJ's die mss nog wel eens een tranceplaatje willen opleggen ook. Maar volgens mij ga je zelfs niet het grote volk aantrekken met een bekende Belgische naam uit de trancewereld. |
|
|
| Real |
Merci Bzrk. :)
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Ik zou zeker afkomen, tenzij het aan de andere kant van het land is, en dat terwijl ik trance eigl al lang niet meer volg. Gewoon voor de gezelligheid zeg maar. En zo zullen de meeste hier er wel over denken denk ik.
Ik ben zelf ook bezig met de organisatie van een feestje (aanstaande zaterdag in MusiCafé) zoals enkele onder jullie wel zullen weten.
Winst maken is een zeer moeilijke zaak. Ik weet zelf nog altijd niet helemaal zeker of ik het plaatje ga rondkrijgen. Na zaterdag weet ik meer in ieder geval. Voor tips daaromtrent kan men dus ook altijd bij mij terecht. En eventueel voor contacten met enkele semi-bekende DJ's die mss nog wel eens een tranceplaatje willen opleggen ook. Maar volgens mij ga je zelfs niet het grote volk aantrekken met een bekende Belgische naam uit de trancewereld. |
Vandaar de interesse voor de Rector in Gent. Het financiële risico is er zo goed als onbestaande, en het zaaltje is ideaal (lees: klein genoeg) om een klein, gezellig trancefeestje te organiseren. Een grote naam aantrekken lijkt me inderdaad ook verloren moeite. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Real
Langs de andere kant, verafgoden die mensen niet eerder de ASOT en Above&Beyond trance? Die richting uitgaan lijkt me precies niet zo interessant. :) |
Ik dacht net hetzelfde.
En als het feestje in min of meer besloten kring gehouden wordt, is er dan wel effectief nood aan semi-bekende dj's? |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik dacht net hetzelfde.
En als het feestje in min of meer besloten kring gehouden wordt, is er dan wel effectief nood aan semi-bekende dj's? |
Tuurlijk niet, naar mijn bescheiden mening. |
|
|
| Progrez |
| Zet voor mij maar al een fles Jack Daniel's opzij. |
|
|
| djcresto |
| Ik heb mijn verjaardagsfuif gehouden in een (dans)café op de Grote Markt in Dendermonde. Die hebben niet liever dat je daar dingen organiseert. Het café blijft wel open maar je betaalt niks. De aanwezig installatie zal misschien niet naar de normen zijn van de veeleisende dj's maar voor een semi privé party kan dat zeker dienen. |
|
|
|
|