|
|
| junis |
tsja... dit is echt weer zo'n onderwerp wat uitdraait tot niets!! Volgens mij is het beter maar helemaal geen thread meer te starten over dit soort gevoelige onderwerpen... :rolleyes:
Het heeft geen nut om hier conclusies uit te trekken.... onze politiek met die fijne nieuwe politieke lijst waarvan de leider de pijp uit is gegaan en nu voor een groot deel uit aso rotterdammers EN MILJONAIRS bestaat, zal hier toch geen aan veranderen, toch??!
Dit probleem speelt al zooooooo lang, denk niet dat hier snel verandering in zal komen hoor....
Ik vind het zo KUT dat wij als burgers hier eigenlijk helemaal machteloos tegenover staan... Je kan je mening wel geven en een stem uitbrengen op de partij die belooft hier verandering in te brengen, maar er gebeurt uiteindelijk toch niets!!
:mad: :mad: :mad: :mad: |
|
|
| junis |
Wat pimmetje ook allemaal heeft beloofd:
IK WIL HET EERST ZIEN!!! |
|
|
| Dj Alpha |
Nu nog w88 tot Blokker neergeschoten wordt? :conf: ik weet t ook nie meer.
Mensen denken tegenwoordig alles met geweld op te lossen, dr hoeft maar "dit" gezegd te worden en meteen bedreigingen of nog erger. Is iedereen gek geworden ofzo?
Ik vind t jammer om te zeggen, maar Nederland wordt toch echt steeds zieker.. |
|
|
| Raymond |
| quote: | Originally posted by Antiphus
waar haal jij je cijfertjes vandaan? onderzoek van het CBS? LoL
|
Nog nooit gehoord van de krant, nieuws......
Stond er de afgelopen weken cq. maanden vol van!! |
|
|
| Miss Proximus |
| laat me raden..jij leest de Telegraaf en kijkt SbS6 nieuws ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|