return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Blokker

magrec
:crazy:

:gsmile:
junis
quote:
Originally posted by Miss Proximus
dat zou leuk zijn als dat zo makkelijk ging :)

Ja, ik snap zelf ook dat het allemaal niet zo eenvoudig in elkaar steekt hoor. Ik had het hier ook niet over alle allochtonen in het algemeen, maar over die groepen mensen die hier al een lange tijd zitten en maar niet de nederlandse taal willen leren ed.... en dat zijn er een hoop! (Na een aantal maanden in nederland te hebben gewoond kan je als buitenlander niet zeggen dat je niet in staat bent om te inegreren vanwege een trauma... Iedereen moet verder met z'n leven, dus ook deze mensen!)

Jammer, want hier zal waarschijnlijk nooit een oplossing voor worden gevonden. Je kunt mensen natuurlijk ook niet dwingen om te integreren... De wet zou hierop aangepast moeten worden, maar dat zie ik nog niet zo snel gebeuren :(

Laat de Nederlandse politiek eerst maar eens een oplossing vinden voor al die illegalen in ons land... vind ik een stuk belangrijker.
Antiphus
*edit* heb geen zin om eerst uit te loggen...ProXi :)

quote:
Originally posted by Raymond

Agossie......die zielige asielzoekers *proest*

Ik kan je vertellen dat merendeel economisch vluchteling is!!!
En dat er gewoon grof betaald wordt om naar Nederland gesmokkeld te worden, omdat ze weten dat het hier het Walhalla van Sociale uitkeringen is......

Verder worden in de groote steden 90%!!!!!! van alle diefstallen, overvallen etc gedaan door allochtonen, is zeker teraphie voor het verwerken van al die trauma's!

Miss P. zet je oogkleppen effe af, als je de volgende keer ergens op reageerd, want ik heb nog nooit zo'n lul verhaal gelezen......

oogkleppen?

ik vraag me af wie er realistischer is...

waar haal jij je cijfertjes vandaan? onderzoek van het CBS? LoL

heb je ooit die reclames gezien van "de maatschappij - dat ben jij"...misschien zou je eens na moeten gaan denken over andere mensen, andere culturen en oplossing voor mogelijke problemen door botsingen tussen deze mensen/culturen
wie heeft er nou oogkleppen op!! :whip: zit je lekker daar in je holletje raymond? veilig daar, met al die enge allochtonen met prikkeldraad buiten gehouden

tja...als jij de nederlandse maatschappij bent....dan vind ik het maar een domme (mooi woord heb je er in het engels voor: ignorant), kortzichtige, egoïstische en (dank aan driekus) KANSLOZE maatschappij :rolleyes:

maar gelukkig zijn er ook nog verstandige mensen in ons landje ;)
Pjotr G
he wat is t weer gezellig

en wederom denk ik dat de waarheid ergens in t midden ligt. Ja, een heel groot deel van dat soort criminaliteit wordt begaan door allochtonen. Nee, met je vingers wijzen en zeggen dat ze moeten oprotten helpt niet. Pak de bron aan van deze afwijking in normen en waarden (dat is t toch?) Het is natuurlijk ook niet zo dat je maar moet denken "ahhhh arme mensen ze hebben t thuis zo slecht gehad, je kunt t ze niet kwalijk nemen dat ze hier stennis lopen trappen" (nee, dat waren niet de woorden nee. Ik vertaal t alleen ff naar duidelijke zo-wordt-dat-geinterpreteerd-taal.)

ja...dus nu wat?
@ddicted
quote:
Originally posted by Miss Proximus

dat zou leuk zijn als dat zo makkelijk ging :)

ik zeg niet dat jullie geen geldige argumenten hebben, ik wil alleen onder jullie aandacht brengen dat je ook verder kunt kijken dan je neus lang is!
wij weten lang niet wat er allemaal gebeurt in die Afrikaanse (etc etc) landen en wat voor trauma die mensen hebben als ze hierheen komen. DAAR wordt door jullie geen rekening mee gehouden. Denk je dat die mensen hier voor de lol komen? Dacht het niet! En aangezien asielzoekers er toch altijd zullen zijn is het misschien verstandig als men zich een beetje onderricht in de oorlogsgruwelen die deze asielzoekers meegemaakt hebben. Hoe kun je je nou aan een andere cultuur aanpassen als je ontzettend met jezelf in de knoop zit! Dat alleen is toch al moeilijk genoeg om overheen te komen, laat staan dat je dan ook nog 1000 van die jammerende Nederlanders achter je kont aan hebt!! Niet echt bevorderend voor het herstel van je trauma!!

Je hebt hier gewoon gelijk, deze mensen moeten inderdaad geholpen worden. Maar die mensen vertegenwoordigen misschien maar 10% van het aantal allochtonen in Nederland. Die anderen zijn illegaal, economische vluchteling of hebben wel de Nederlandse nationaliteit. Grove schatting maar ik denk er niet ver naast te zitten..... Veel van hen veroorzaken gewoon veel problemen en daar moet iets aan gedaan worden. Feiten liegen niet!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland