return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Blokker

jploveparade
Tja meneer Blokker heeft gelijk, maar hij mag het alleen niet zo zeggen...

Hypocriet Nederland

Maar goed: alsof de Marokkaanse/Antiliaanse gemeenschap zich niet rot ergert over die rotte appels
Teknikol
quote:
Originally posted by DjSuez ga dan gewoon werken en jezelf laten registreren...

Zo werkt het (jammer genoeg) niet. Je kunt je niet zomaar laten registeren, want je moet een geldige reden hebben waarom je niet naar je vaderland terug kan. Als deze armoede is...
Iedereen zou kiezen voor een bestaan betaald door een regering ipv in een krottenwijkje net genoeg kunnen eten en dat soort dingen.
Miss Proximus
quote:
Originally posted by junis
Allochtonen die niet willen integreren moeten wegwezen. Ze moeten blij zijn dat ze hier de kans hebben op een beter leven, daarom moeten ze zich ook aanpassen aan het leven in nederland. kunnen ze dit niet, moeten ze opzouten!

dat zou leuk zijn als dat zo makkelijk ging :)

ik zeg niet dat jullie geen geldige argumenten hebben, ik wil alleen onder jullie aandacht brengen dat je ook verder kunt kijken dan je neus lang is!
wij weten lang niet wat er allemaal gebeurt in die Afrikaanse (etc etc) landen en wat voor trauma die mensen hebben als ze hierheen komen. DAAR wordt door jullie geen rekening mee gehouden. Denk je dat die mensen hier voor de lol komen? Dacht het niet! En aangezien asielzoekers er toch altijd zullen zijn is het misschien verstandig als men zich een beetje onderricht in de oorlogsgruwelen die deze asielzoekers meegemaakt hebben. Hoe kun je je nou aan een andere cultuur aanpassen als je ontzettend met jezelf in de knoop zit! Dat alleen is toch al moeilijk genoeg om overheen te komen, laat staan dat je dan ook nog 1000 van die jammerende Nederlanders achter je kont aan hebt!! Niet echt bevorderend voor het herstel van je trauma!!
Raymond
quote:
Originally posted by Miss Proximus

dat zou leuk zijn als dat zo makkelijk ging :)

ik zeg niet dat jullie geen geldige argumenten hebben, ik wil alleen onder jullie aandacht brengen dat je ook verder kunt kijken dan je neus lang is!
wij weten lang niet wat er allemaal gebeurt in die Afrikaanse (etc etc) landen en wat voor trauma die mensen hebben als ze hierheen komen. DAAR wordt door jullie geen rekening mee gehouden. Denk je dat die mensen hier voor de lol komen? Dacht het niet! En aangezien asielzoekers er toch altijd zullen zijn is het misschien verstandig als men zich een beetje onderricht in de oorlogsgruwelen die deze asielzoekers meegemaakt hebben. Hoe kun je je nou aan een andere cultuur aanpassen als je ontzettend met jezelf in de knoop zit! Dat alleen is toch al moeilijk genoeg om overheen te komen, laat staan dat je dan ook nog 1000 van die jammerende Nederlanders achter je kont aan hebt!! Niet echt bevorderend voor het herstel van je trauma!!

Agossie......die zielige asielzoekers *proest*

Ik kan je vertellen dat merendeel economisch vluchteling is!!!
En dat er gewoon grof betaald wordt om naar Nederland gesmokkeld te worden, omdat ze weten dat het hier het Walhalla van Sociale uitkeringen is......

Verder worden in de groote steden 90%!!!!!! van alle diefstallen, overvallen etc gedaan door allochtonen, is zeker teraphie voor het verwerken van al die trauma's!

Miss P. zet je oogkleppen effe af, als je de volgende keer ergens op reageerd, want ik heb nog nooit zo'n lul verhaal gelezen......
Flippe
Ik vind dat als allochtonen naar ons land komen, ze zich ook moeten gedragen als de rest van het land dat doet.
Doen ze dit niet moeten ze maar weer terug naar hun eigen land.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland