return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Blokker

DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Partyhardy!

ik heb niet gezegd dat het laf is, maar dat het slecht is dat hij dit hardop zegt.

ik denk dat het niet slecht is, laat het de mens wakker schudden
arno
quote:
Originally posted by Partyhardy!

ik heb niet gezegd dat het laf is, maar dat het slecht is dat hij dit hardop zegt.

mag iemand niet voor zn mening uitkomen dan, het lijkt wel alsof niemand de waarheid wil horen.

Ik heb trouwens gehoord dat die blokker al volop met de dood wordt bedreigd.
DjSuez
ik vind t goed dat hij het zegt, feiten zijn feiten en de samenleving moet nou eens stoppen met daaromheen draaien. Ik heb er al een brief over naar t AD geschreven. iemand vond daar ook dat niet alle allochtonen crimineel zijn, en dat blokker alle allochtonen op een hoop veegde, maar veel criminelen zijn allochtoon, niet alle allochtonen zijn crimineel, mooie vergelijking: alle mussen zijn vogels, maar niet alle vogels zijn mussen.
junis
Allochtonen die niet willen integreren moeten wegwezen. Ze moeten blij zijn dat ze hier de kans hebben op een beter leven, daarom moeten ze zich ook aanpassen aan het leven in nederland. kunnen ze dit niet, moeten ze opzouten!
Teknikol
quote:
Originally posted by junis
Allochtonen die niet willen integreren moeten wegwezen. Ze moeten blij zijn dat ze hier de kans hebben op een beter leven, daarom moeten ze zich ook aanpassen aan het leven in nederland. kunnen ze dit niet, moeten ze opzouten!

IDD. Het is wat grof gezegd en je zal wel weer reacties krijgen dat je racist ben enzow, maar je hebt gewoon gelijk.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland