return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 
Blokker

Miss Proximus
de maatschappij, dat ben jij...dat betekent ook dat JIJ mensen ergens op aan kunt spreken.
zolang iedereen zich alleen met zichzelf bemoeit maakt het geen donder uit dat er meer politie komt.
bovendien is er allang meer blauw op straat.....je merkt er niks van hè? ;)
Jappio
quote:
Originally posted by Miss Proximus
de maatschappij, dat ben jij...dat betekent ook dat JIJ mensen ergens op aan kunt spreken.

dat kan ja, met het risico dat jij dan voor je hoofd wordt geschoten.. Misschien heel egoïstisch gedacht van mij ja..

quote:
Originally posted by Miss Proximus
bovendien is er allang meer blauw op straat.....je merkt er niks van hè? ;)

meer blauw in vergelijking tot wat en wanneer?
Miss Proximus
in vergelijking tot 2001
DjSuez
Ok, meer blauw op straat is zo, dat heb k ook gehoord, maar je merkt er idd weinig van.

De politie zou sowieso eens meer bevoegdheden kunnen krijgen, zeg maar dat als ze een boef neerschieten dat die boef gestraft wordt, en niet zij zelf, want dat is wel zo, en dan raak je als agent ook wel de wil kwijt een wat hardere actie uit te voeren. De politie in spijkenisse en rotterdam is bang geworden voor de scooterbendes en straat bendes die er rondlopen, die doen er dus niks aan!! en de enige manier lijkt me toch gewoon VEEL meer blauw op straat, desnoods gaat de ME meewerken, maar niet optreden tegen de vuilste criminelen, vind ik echt niet kunnen, misschien wordt het minder, maar het is nog lang niet genoeg!!

quote:
Lol!Weet je wel hoeveel mensen in NL drugs gebruiken? Als je daarmee gepakt wordt riskeer je gevangenisstraf....iemand die zich daar druk om maakt???

LOL! dat komt door het gedoogbeleid, en de rest van die mensen die wel gebruikt en niet onder dat beleid valt, vallen een stuk minder op.

quote:
Als jij daar zo'n sanctie opzet dan weet ik zeker dat de drempel om het nog een x te doen een stuk hoger ligt.

das zeker zo, ik ben tot nu toe (godzijdank:toothless ) 1x gepakt in me leven, voor rijden zonder licht, das maar 23 euro, maar ik heb geen zin om dat nog eens voor niks kwijt te moeten raken, dus ik heb lampjes gekocht, en dat werkt bij andere dingen ook, dat weet ik zeker. En er zullen altijd mensen blijven die gewoon geld en tijd teveel over hebben, en die het blijven doen.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland