|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by AlFerox
:rolleyes:
ik hou me hier buiten. |
AHA!!! en waarom? jat jij soms ook bij de Blokker oooeeewwww
;) :D |
|
|
| Dj Lex |
Zat gister nog een heel stuk in de krant te lezeb daarover. Sommige wijken in Rotterdam durven politieagenten eigenlijk niet meer heen omdat het er zwart ziet en de kans groot is dat je een mes tussen je ribben krijgt. Zo las ik ook dat 99% van straatroven en dergelijke gedaan wordt door allochtonen. Het ging over de trend om iemands mobieltje te pikken en daar stonden die gegevens van de politie Rijnmond bij.
Dat geval van Die Leon Nooten boom is heel erg. Ik ken ze broertje een beetje aangezien hij bij mij op school zat en die winkel is 200 meter lopen van me huis. Fijne buurt om in te wonen |
|
|
| Partyhardy! |
ik vind het allemaal onzin, zulke dingen gebeuren nu eenmaal en zullen absoluut niet ophouden wanneer er geen asielzoekers meer in Nederland zouden wonen. Ik heb veel allochtonen vrienden en ze zijn allemaal super! :) Ik vind het slecht van zo'n topman als Jaap Blokker dat hij dit hardop zegt en ik vind het plaatsen van dit stukje hier met bijbehorende zinnen als;
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
....., was ook een surinamer
......, waren ook voor het merendeel allochtonen,
Ik vind het treurig dit te lezen, |
ook een beetje lafjes. |
|
|
| TranceFool |
| jah ik hoef hier niks meer aan te vullen, heb wel het idee dat dit weer een leuke discussie wordt :p......hier trouwens vorige week ook nog wat gebeurd, in Krimpen a/d IJssel, das 5 km verderop dan, winkelier doodgeschoten door een 14-jarige (:eyes: ) Marokaan, ventje pleegde een overval, winkelier ging em d8 ik achterna, verder weet ik het niet helemaal maar het moet toch niet gekker worden |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by TranceFool
jah ik hoef hier niks meer aan te vullen, heb wel het idee dat dit weer een leuke discussie wordt :p......hier trouwens vorige week ook nog wat gebeurd, in Krimpen a/d IJssel, das 5 km verderop dan, winkelier doodgeschoten door een 14-jarige (:eyes: ) Marokaan, ventje pleegde een overval, winkelier ging em d8 ik achterna, verder weet ik het niet helemaal maar het moet toch niet gekker worden |
lees de dik gedrukte letters, verder zeg ik niets |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|