|
|
| AlFerox |
iedereen zou ook eens bij zichzelf te rade kunnen gaan. als iedereen gewoon zn gezonde verstand zou gebruiken, elkaar in zijn/haar waarde zou laten en wat meer sociale controle zou uitoefenen, dan is dat meer blauw op straat niet eens nodig!!
een tekort aan blauw op straat mag je toch niet als excuus aanwenden om dan maar, bij wijze van spreken, lantarenpalen om te trekken en bushokjes in te gooien!? (zo komt het wel een beetje over)
de fout ligt dan nog altijd bij jou! |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by AlFerox
iedereen zou ook eens bij zichzelf te rade kunnen gaan. als iedereen gewoon zn gezonde verstand zou gebruiken, elkaar in zijn/haar waarde zou laten en wat meer sociale controle zou uitoefenen, dan is dat meer blauw op straat niet eens nodig!!
een tekort aan blauw op straat mag je toch niet als excuus aanwenden om dan maar, bij wijze van spreken, lantarenpalen om te trekken en bushokjes in te gooien!? (zo komt het wel een beetje over)
de fout ligt nog altijd bij jou! |
Ja tuurlijk.. Maar op dit moment is die sociale controle er niet, en tuurlijk ligt de fout bij mij dan, maar als iedereen zo blijft lullen wordt er nooit wat opgelost lijkt mij. Het gaat er toch om hoe je dat probleem kan oplossen. Dan lijkt mij de enige manier om mensen die zich met hun zatte kop niet in kunnen houden, meer blauw op straat zodat je de volgende x als jij weer is bezopen bent het niet in je hoofd haalt om wat te slopen.. Want als jij wordt opgepakt en een hoge boete krijgt, dan doe je dat echt niet meer hoor, hoe bezopen je ook bent.. |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Jappio
Want als jij wordt opgepakt en een hoge boete krijgt, dan doe je dat echt niet meer hoor, hoe bezopen je ook bent.. |
LOL!! Weet je wel hoeveel mensen in NL drugs gebruiken? Als je daarmee gepakt wordt riskeer je gevangenisstraf....iemand die zich daar druk om maakt???
Ik vind dat je het allemaal wat te simpel bekijkt! Meer politie, en HOPPA! opeens is alles perfect geregeld in Nederland....ik geloof er niets van! |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Als je daarmee gepakt wordt riskeer je gevangenisstraf....
Ik vind dat je het allemaal wat te simpel bekijkt! Meer politie, en HOPPA! opeens is alles perfect geregeld in Nederland....ik geloof er niets van! |
ehh volgens mij is het juist mijn punt dat je meer politie op straat zet om mensen op te pakken, en ze daarna te veroordelen. Dat betekent dus dat je dan WEL opgepakt wordt, en als jij 1 x opgepakt bent en een hoge boete krijgt, je dan de volgende x wel oppast. Dat is mijn punt. En als je niks aan het probleem doet dan zal het probleem zich nooit oplossen, en dan is alles dus verre van perfect geregeld... HOPPA! |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Jappio
ehh volgens mij is het juist mijn punt dat je meer politie op straat zet om mensen op te pakken, en ze daarna te veroordelen. Dat betekent dus dat je dan WEL opgepakt wordt, en als jij 1 x opgepakt bent en een hoge boete krijgt, je dan de volgende x wel oppast. Dat is mijn punt. En als je niks aan het probleem doet dan zal het probleem zich nooit oplossen, en dan is alles dus verre van perfect geregeld... HOPPA! |
tjong :D Jij woont zeker in een villa of niet :D
1 x opgepakt en dan doe je verder braaf?? LoL! Dream on baby :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|