|
|
| DjSuez |
| quote: | | Nee, maar t moet geen criminele speeltuin worden (blijven!) |
idd! strakke poast alweer zo na die reis...:D
Ze moeten hier dat No-Tolerance beleid invoeren wat die burgemeester Guiliano ofzo in New York heeft gedaan, dat werkt tenminste, gewoon gelijk straffen, en zwaar! En dan geen gezeik, want je doet iets fout, en dat zul je dan weten ook, werkt heel goed, en de 'normale mensen' hebben bijna nergens last van, op een paar incidenten met fouten erin na, maar dat vind ik het wel waard, op zoveel succes. |
|
|
| Pjotr G |
wat denk je dta er in nederland gebeurt als je tegen een vuilnisbak trapt en de politie ziet je?
een vriend trapte een keer tegen een verkeersbord, werd met t busje meegenomen en zat de halve nacht in n cel |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Pjotr G
wat denk je dta er in nederland gebeurt als je tegen een vuilnisbak trapt en de politie ziet je?
een vriend trapte een keer tegen een verkeersbord, werd met t busje meegenomen en zat de halve nacht in n cel |
Probleem is dan alleen dat er in Nederland veel minder blauw op straat is dan in Frankrijk, dus dan zal dat ook nog moeten veranderen.. |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by Jappio
Probleem is dan alleen dat er in Nederland veel minder blauw op straat is dan in Frankrijk, dus dan zal dat ook nog moeten veranderen.. |
ja maarja, ik vind niet dat je dat met elkaar kan vergelijken.
in een of ander toeristisch plaatsje in zuid-frankrijk, waar veel zuipende opgeschoten jongeren komen, zal idd wel meer politie op de been zijn dan in schubbekutteveen in nederland!
lijkt me ook niet meer dan logisch.. |
|
|
| Jappio |
| Nou buiten dat.. Als ik in Spijkenisse ga stappen (niet een of ander boerendorpje dus) dan kan ik bij wijze van spreken 3 lantarenpalen omtrekken, zeven bushokjes ingooien en daarna nog een vogelhuisje in de fik steken zonder dat ik 1 jood zie.. Lijkt me dus dat het belangrijk is dat je dit eerst veranderd door meer blauw op straat te krijgen en dan bovendien daar gelijk zware straffen op te zetten.. Ik weet wel dat die maten van mij daarna netjes van alle vuilnisbakken af zijn gebleven. :rolleyes: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|