return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 
Blokker

SnuggLe
quote:
Originally posted by junis

Ze komen voor mij teveel op voor de welgestelde burger. Alles draait bij hen om de economie.

Lekker kortzichtig.

En dan is LPF zeker alleen tegen buitenlanders,
En de CDA is christelijk,
En de PvdA komt op voor de lagere klassen,
En alle buitenlanders zijn crimineel.

Is het niet?

Greetz,
SnuggLe
junis
hmz, als jij het zo wilt noemen.

Ik heb mij er wel degelijk in verdiept tijdens de verkiezingen. Ik heb alle partyen toendertijd goed met elkaar vergeleken en ben echt niet zomaar wat in het rond aan het roepen..

Dit is gewoon mijn mening die ik geef over deze party nadat ik goed de partyen heb vergeleken.
Jappio
quote:
Originally posted by Pjotr G
tja...wat doe je eraan....hmm

wil wel ff zeggen trouwens dat ik t een beetje triest vind om t buitenland erbij te betrekken (nederland minste blauw op straat in vergelijking met buitenland), want hoe het ervoor staat in nl, zou ik met geen enkel land willen ruilen. Best fijn als ze in Duitsland meer blauw op straat hebben, maar dat heeft verder geen te zeggen over geweld (kennelijk!).

hier ben ik het nie mee eens(ook al is dit al weer tijdje geleden gepost)

Was vorige week in la france, en na het stappen daar (zuipuhh) liepen paar maatjes van me btje blij te doen met vuilnisbakken (zeepkistenrace whehe) en dr kwam dus gelijk gendarmeriebusje aan, gasten in busje, flink bang gemaakt, nog wat omgegooide dingen rechtop gezet en uiteindelijk weer vrijgelaten..

Door dit soort 'klein' crimineel gedrag al nie meer te tolereren, pak je het probleem bij de oorsprong aan.. Dus ik ben ervoor om veel strengere straffen te geven bij criminele activiteiten, en ook de kleine criminaliteit harder aan te pakken.

wat een intellectueel gebabbel hier zeg :rolleyes: :rolleyes: (krijg je ervan als je een hele nacht in een bus doorbrengt whehe :))
Miss Proximus
jij bent ervoor om gewoon van heel Nederland een gevangenis te maken :)
Jappio
quote:
Originally posted by Miss Proximus
jij bent ervoor om gewoon van heel Nederland een gevangenis te maken :)

Nee, maar t moet geen criminele speeltuin worden (blijven!)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland