return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 
Blokker

Donna
Heel makkelijk op te lossen hoor dit prob.
Elke bewoner krijgt een soort geregistreerde strippenkaart,bij elk misdrijf(je) krijg je een stempel,bij bv 3 vergrijpjes krijg je als nederlander een vette boete en/of andere sancties en als buitenlander vlieg je er bij 3 stempels uit,hups naar t eigen landje onder t motto 3 keer is scheepsrecht!
Zo ist niks geen discriminatie maar wel een goede orde handhaving en blijven de goede buitenlanders gewoon in nederland wonen en worden dan ook gerespecteerd door de nederlandse samenleving.
Zo moeilijk is t allemaal niet.
Wrom maken ze mij ook geen heerser van dit land?!:rolleyes:

:p
Dj Lex
quote:
Originally posted by Donna
Elke bewoner krijgt een soort geregistreerde strippenkaart,bij elk misdrijf(je) krijg je een stempel,bij bv 3 vergrijpjes krijg je als nederlander een vette boete en/of andere sancties en als buitenlander vlieg je er bij 3 stempels uit,hups naar t eigen landje onder t motto 3 keer is scheepsrecht!
Zo ist niks geen discriminatie maar wel een goede orde handhaving en blijven de goede buitenlanders gewoon in nederland wonen en worden dan ook gerespecteerd door de nederlandse samenleving.

Haha dat is een goeie :P
SnuggLe
quote:
Originally posted by Donna

Jaaaa...Donna voor heerser! Ik stem VOOR! :)
Pjotr G
[flauw mode]
ga dan met allochtonen dobbelen na een misdrijf: 1, 2, 3 = het land uit; 4, 5, 6 = nog eens gooien

[/flauw mode]
Donna
Teveel werk.
Maar een goed uitgewerkt strippenkaart-plan zou een goede uitkomst zijn naar mijn id.
Laten ze maar een onbewoont eiland als strafkamp maken en pleur daar al de etters op die hun strippenkaartje vol hebben,hupsekeej

En dus niet alleen de allochtonen huh,gewoon alles doet mee,alle kleuren die we hebben.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland