return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 
Blokker

SnuggLe
HE MENSEN! Maak ik potverdorie een reply die me meer dan 20 minuten kost (op pagina 3)...reageert er niemand! :)

RE-A-GERUH!

Greetz,
SnuggLe
Miss Proximus
quote:
Originally posted by basvh
om de criminaliteit onder jongeren tegen te gaan heb ik persoonlijk wel een idee:

er loopt in rotterdam een project op een boxvereniging gecombineerd met school om jongeren die veel met justitie in contact komen weer op het goede pad te krijgen. door de jongeren wat disipline en normen en waarden bij te brengen veranderden ze enorm, de meeste kwamen na dit project niet meer in contact met politie.

ik denk dat je zn programma landelijk moet invoeren. het beste lijkt me dat bij het leger te doen. je moet daar de jongeren heropvoeden met normen en waarden. ook zou je meteen daar de jongeren een vak kunnen laten leren, aangezien defensie alle facaliteiten daarvoor al heeft.

ben wel benieuwd hoe jullie hierover denken

Beetje het idee van een "bootcamp". Dat hebben ze in de US ook al een tijd. Het zal inderdaad wel werken, maar het is jammergenoeg dan wer zo dat je niemand kunt dwingen om daarheen te gaan...tenzij het als alternatief is voor gevangenisstraf natuurlijk ofzo...maar in de US heb je veel ouders die hun kinderen er niet naartoe doen omdat ze niet willen toegeven dat ze gefaald hebben als ouders..(idioot)

Maar het is in idere geval iets om over na te denken...

Snuggle: ik heb gewoon niets aan je post toe te voegen!! :)
Het feit dat er niemand reageert zegt genoeg denk ik :D ;)
DjSuez
quote:
er loopt in rotterdam een project op een boxvereniging gecombineerd met school om jongeren die veel met justitie in contact komen weer op het goede pad te krijgen. door de jongeren wat disipline en normen en waarden bij te brengen veranderden ze enorm, de meeste kwamen na dit project niet meer in contact met politie

das bij mij in de buurt, boxschool 'Jan Nogwat', maar das niet hetzelfde als een bootcamp, was het maar zo! Jongeren kunnen er vrijwillig heen, en worden niet gedwongen. Er zou een bootcamp moeten komen, want dat werkt wel!!

En ehh, nooit meer in aanraking met de cops?....Regilio Tuur..? heeft daar ook gezeten..:rolleyes: :nervous:
@ddicted
quote:
Originally posted by SnuggLe
HE MENSEN! Maak ik potverdorie een reply die me meer dan 20 minuten kost (op pagina 3)...reageert er niemand! :)

RE-A-GERUH!

Greetz,
SnuggLe

Rustig...:D

Nou wat ik lees over dat bewuste non-integratie "beleid" wat die turken van de grijze wolven erop na houden, het is echt niet normaal meer. Bewust gewoon niet integreren en je dus tegen alle normen en waarden die voor onze maatschappij normaal zijn afzetten. Geen wonder dat er dus problemen zijn.
Die grijze wolven hebben overigens ook een teken, ik dacht dat ze dan met hun wijsvinger en hun pink van een hand uitgestrekt, in de lucht zwaaien. Ik heb genoeg kinderen dit teken zien maken, tijdens hun feestje rond het WK voetbal.....Hoewel ze waarschijnlijk nog niet weten wat ze doen, zegt dit genoeg
M5
quote:
Originally posted by @ddicted

Rustig...:D

Nou wat ik lees over dat bewuste non-integratie "beleid" wat die turken van de grijze wolven erop na houden, het is echt niet normaal meer. Bewust gewoon niet integreren en je dus tegen alle normen en waarden die voor onze maatschappij normaal zijn afzetten. Geen wonder dat er dus problemen zijn.
Die grijze wolven hebben overigens ook een teken, ik dacht dat ze dan met hun wijsvinger en hun pink van een hand uitgestrekt, in de lucht zwaaien. Ik heb genoeg kinderen dit teken zien maken, tijdens hun feestje rond het WK voetbal.....Hoewel ze waarschijnlijk nog niet weten wat ze doen, zegt dit genoeg

wijsvinger en pink uitgestrekt? dat doen al die alto's toch?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland