|
|
| TranceFool |
| het eerste waar toeristen voor worden gewaarschuwd in nederland zijn de zakkenrollers.... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
het eerste waar toeristen voor worden gewaarschuwd in nederland zijn de zakkenrollers.... |
Zakkenrollers ja, geen buitenlandse zakkenrollers.... |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Zakkenrollers ja, geen buitenlandse zakkenrollers.... |
zeg ik dat alle zakkenrollers buitenlands zijn dan???? nee
het ging nou alleen over hoe erg de criminalteit was ;) |
|
|
| Miss Proximus |
ik vind het toch eigenlijk wel grappig dit soort threads :)
het zijn namelijk wel altijd dezelfde mensen die oplossingen aandragen en ook dezelfde mensen die alleen maar een beetje "zeuren" :) of zie ik dat verkeerd?
als we nou allemaal 1 ding bedenken om
1) criminaliteit op een realistische manier te beperken, of
2) het asielbeleid te verbeteren, of
3) "allochtonen" (die eigenlijk autochtonen zijn inmiddels) beter te laten samenleven met autochtonen, of
4) vice versa
:)
als we nou al die ideeën verzamelen en een trend beginnen op andere nederlandse fora......dán kunnen we met z'n allen de politiek veranderen :D stél je voor :)
ik zal vast ff nadenken ;) |
|
|
| basvh |
dat de meeste criminaliteit door allochtonen en 2e generatie allocthonen is gewoon een feit. het was paar weken terug zelfs op de radio bij het nos journaal. ook kent mijn vader wat mensen bij de politie en die zeggen dat het ook zo is.
maar hoe zorg je dat de criminaliteit terug loopt:
dit is natuurlijk moeilijk omdat veel dingen met elkaar te maken hebben. het is niet zo dat je maar 1 ding hoeft te veranderen en het loopt beter. spreiding van huisvesting, inburgeringscursusen, sneller afwikkelijk bij asiel aanvraag, hoger arbeidproductiviteit politie dit zijn paar dingen die gewoon beter moeten.
om de criminaliteit onder jongeren tegen te gaan heb ik persoonlijk wel een idee:
er loopt in rotterdam een project op een boxvereniging gecombineerd met school om jongeren die veel met justitie in contact komen weer op het goede pad te krijgen. door de jongeren wat disipline en normen en waarden bij te brengen veranderden ze enorm, de meeste kwamen na dit project niet meer in contact met politie.
ik denk dat je zn programma landelijk moet invoeren. het beste lijkt me dat bij het leger te doen. je moet daar de jongeren heropvoeden met normen en waarden. ook zou je meteen daar de jongeren een vak kunnen laten leren, aangezien defensie alle facaliteiten daarvoor al heeft.
ben wel benieuwd hoe jullie hierover denken |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|