return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 
gsm gezocht: wie o wie

DJ Bazz
ik wil mijne misschien wel verkopen, de knopjes zijn alleen wel wat versleten. maar dat went wel, tis een swing 400 btw
Miss Proximus
quote:
Originally posted by DJ Bazz
ik wil mijne misschien wel verkopen, de knopjes zijn alleen wel wat versleten. maar dat went wel, tis een swing 400 btw

:) heb ik zelf ook :) Vind t een onding..met die versleten knopjes is maar irri!! maar bedankt voor het aanbod ;)

kamaya: dat is het hem nou juist: ik WIL geen abbo :) Heb al een vaste aansluiting en in Zuid Afrika is dat allemaal een stuk goedkoper anyway :)
T.H.C.
Een collega van mij heeft een simlock service opgericht, kost maar iets van 12,5 euro om te unlocken.
http://www.no-simlock.nl/
DJ Bazz
quote:
Originally posted by Miss Proximus

:) heb ik zelf ook :) Vind t een onding..met die versleten knopjes is maar irri!! maar bedankt voor het aanbod ;)

yep daarom moet ik ook een nieuwe heb Samsung N 620 op het oog:)
maareh jammer dat je em niet wilt kopen, ook niet voor een zeer zacht prijsje? we kunnen altijd onderhandelen:D
BTW je bent toch op ML?
!_PeTrUs_!
Owja, dat ben ik je gister vergeten te vertellen :D

Ik heb nog drie telefoons liggen maar helaas allemaal met simlock :( Anders had je er zo 1 gekregen nml.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland