return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Stukje over Tiesto

drpeer_holland
In de Volkskrant van vandaag stond een stukje over tiesto:

Soms gelooft DJ Tiėsto het zelf niet: hij draait voornamelijk wat hij zelf leuk vindt. Geen foefjes, geen maniertjes, en toevallig vindt de rest van de wereld het ook leuk. Baby's worden al naar hem vernoemd en bij Albert Heijn wordt hij herkend. Deze weken toert hij met de megasterren Moby en David Bowie door de VS. Zelfs CNN heeft hem geļnterviewd.

je kan het hier verder lezen:

klik hier
Partyhardy!
ja hij is ook echt een koning! ;) :D ik zit nu te luisteren naar zijn set @ Cream, Amnesia en dit is gewoon puur genieten :cool: :) :)
en bedankt voor het stukje, leuk om te lezen :)

hier ben ik ook benieuwd naar :) =>

"In zijn eigen studio zal hij direct aan de slag gaan met een track voor een Elvis-verzamelalbum. In navolging van Junkie XL gaat hij een nummer remixen: Burning Love. Deadline 21 augustus." :cool:
Nook
ja leuk stukje, het is inderdaad wel een goeie dj. leuk dat het in amerika ook nu goed gaat. en wat de sfeer daar betreft vergeleken met hier wil ik best geloven. alle nummers die ik koel vind komen op de radio. ik bedoel toen godd op de radio kwam schrok ik me echt rot, marco v op de radio? van vakantie terug en je ziet flight643 op de box. maar ik ben er nu wel aan gewend hoor. dus geen bitching hierover meer van mij. :)
New Wave
Ik heb het gelezen, ik kwam beneden voor ontbijt......"wtf...tiesto in zo'n bobo 65+ blad :-), we krijgen binnenkort: DJ Tiesto live @ Reeenhorst Bejaarden Centrum.

Vind ik eigenlijk best dom van de volkskrant....want van DV stond er geen enkel artikel in....maargoed, mzzl
Blik
quote:

De 33-jarige Tiėsto, die als tiener zijn carričre begon voor vijftig gulden per avond (maar dan ook de wc's moest schoonmaken)

hehe, vond ik wel komisch

ze hebben zich wel redelijk goed "ingelezen", er zitten geen stomme fouten in het artikel

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland