|
|
| Rinus |
| Tiesto is nu ook al in trek bij de oudjes, komt hun platenspeler toch nog tot zijn recht. Geen bob dylan meer voor hun :D |
|
|
| Flipper01 |
Wel cool voor hem dat het zo goed gaat!! Ik kijk nu alvast uit naar zijn 3 uur durende set op Dancepop :D
Ik hoop alleen dat ie hierdoor niet naast zijn schoenen gaat lopen, maar dat lijkt me sterk. Ik denk dat hij gewoon lekker z'n eigen ding blijft doen en daar heb ik veel respect voor!! |
|
|
| Tall21 |
Leuk stukje idd!! Ook in de Playboy (vraag NIET hoe ik dat weet :D) staat een heel interview met hem...
Wel bijzonder dat zodra hij een klein beetje buiten de 'dance scene' (als je daar al van kan spreken) stapt om met mainstraim artisten als Moby te gaan toeren, dat ie dan ineens volop in de aandacht staat...
Greetz,
Tall21 |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tall21
Leuk stukje idd!! Ook in de Playboy (vraag NIET hoe ik dat weet :D) staat een heel interview met hem...
|
Eh..dat stond al tijden geleden op dit forum en op partyflock..maybe weet je het daarvan? :)
En btw, waarom is het raar om een playboy te kopen? Jeez, waar maken mensen zich druk om :rolleyes: |
|
|
| DjSuez |
cool stukje! thnx..
Ik denk dat Tijs niet zo arrogant wordt, zo istie gewoon niet...
Ik baal dr wel van dat die niet op de FFWD komt, maar goed, dat moge duidelijk zijn...:( |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|