return to tranceaddict tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 
Wielerseizoen 2011 (pg. 3)
View this Thread in Original format
MikeVee
Bring on the Giro! Altijd spectaculaire actie itt tot een ronde van Frankrijk.

2 toppers gekozen, aangevuld met goedkopere renner. Hopelijk een betere keuze dan bijv. al het budget op te doen aan slechts 6 renners ofzo.

1. 1 NIBALI Vincenzo 2203
2. 2 CONTADOR VELASCO Alberto 2092
3. 87 VENTOSO ALBERDI Francisco Jose 532
4. 108 HOOGERLAND Johnny 452
5. 133 BELLETTI Manuel 387
6. 143 KISERLOVSKI Robert 368
7. 168 LOFKVIST Thomas 319
8. 232 RUJANO GUILLEN Jose Humberto 261
9. 351 DUARTE AREVALO Fabio Andres 181
10. 444 CAPECCHI Eros 137
11. 1016 SEELDRAEYERS Kevin 40
12. 3309 COBO ACEBO Juan Jose 0
Real
Ik kijk ook nog eens efkes naar de koers. :nervous:
Jasperovitsj
Damn zeg, ik ben er helemaal stil van :(
Config
om stil van te worden... zat met kippenvel in de auto toen ik het hoorde. Was nochtans net ervoor positief nieuws doorgesijpeld. Wat een tragedie..
Jasperovitsj
Mjah, die eerste beelden die de Rai - waarschijnlijk tot hun eigen afgrijzen - toonde, zagen er echt wel verschrikkelijk uit. Moesten ze niet gezegd hebben dat het Weylandt was, had ik hem niet herkend hoor. En die stroom van bloed... :/
MikeVee
De tour start vandaag,een eigen topic is niet nodig gezien daar toch geen 1 posts in gaan komen.

Mijn ploegje:

1. 2 CONTADOR VELASCO Alberto 2092
2. 11 GESINK Robert 1406
3. 14 CAVENDISH Mark 1241
4. 16 SCHLECK Andy 1190
5. 137 WIGGINS Bradley 376
6. 293 PINEAU J�r�me 210
7. 380 MARTINEZ DE ESTEBAN Egoi 162
8. 613 VANDE VELDE Christian 90
9. 703 VERDUGO MARCOTEGUI Gorka 74
10. 834 POPOVYCH Yaroslav 54
11. 920 SOLER HERNANDEZ Juan Mauricio 47
12. 936 VAITKUS Tomas 45
Jasperovitsj
Ik hoop dat je niet al té veel verwacht van Soler :o
Jasperovitsj
Gilbert is trouwens buitenaards goed, hij vernedert doodleuk Cancellara - die ongetwijfeld in topvorm is - op dezelfde manier als die 2 jaar geleden Boonen reduceerde tot een tweederangs kermiscoureur.
Jasperovitsj
Het is fijn om Belg te zijn deze Tour :crazy:
FCB_Fanatic
kameraad van mij heeft nog gefietst met Vanendert
hij was er deze week nog over bezig. Blijkbaar was het al van de jeugd duidelijk dat het een groot talent was. Kon op jeugdige leeftijd al ongeveer mee met mannen die 5 jaar ouder waren als hem :p

Config
Amai Vanendert, wat een overwinning :) Hoe die meepeddelde met de beste en dan op zijn kousevoeten ervan wegreed. Ben zeker dat er niet veel waren vandaag die nog rapper konden.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
kameraad van mij heeft nog gefietst met Vanendert
hij was er deze week nog over bezig. Blijkbaar was het al van de jeugd duidelijk dat het een groot talent was. Kon op jeugdige leeftijd al ongeveer mee met mannen die 5 jaar ouder waren als hem :p

Klopt ook. Op Nederlandse wielerfora wordt het woord "doping" nogal makkelijk in de mond genomen, maar daar vergeten ze precies dat Vanendert inderdaad in de jeugd al een supertalent was. Op het WK in Salzburg bij de beloften sprintte hij bijvoorbeeld al mee voor de overwinning in de kopgroep (hij werd uiteindelijk 5de) op een bijzonder selectief parcours, waar hij onder meer voor Gesink, Boasson Hagen, Cavendish, Goss en Tony Martin eindigde. En in zijn eerste profjaar reed hij onder andere ook al 12de in de Waalse Pijl. Dan heeft hij door zware en chronische blessures meer dan 2 jaar stilgelegen, maar nu rijdt hij al een tijd pijnvrij rondt, en zijn talent komt meteen terug naar boven. Mensen die zeggen dat hij helemaal uit het niets komt, kennen er niet veel van :) Plus, bij Lotto valt alles momenteel perfect in de plooi met Gilbert en Greipel, dus die mannen fietsen ook nog eens met de goede moral en een fantastische teamspirit rond. Dan kan je nog net dat tikkeltje extra.

Als je zijn prestaties van de voorbije dagen ziet, is het toch bijzonder jammer dat VDB2 weggevallen is. Samen hadden die twee echt wel voor vuurwerk kunnen zorgen, in tegenstelling tot de slappe en ongeďnspireerde koers die de favorieten hier laten zien, de bizarre tactieken van de gebroeders Schleck voorop.

Trouwens, ik geloof dat ze vandaag meer dan 5 minuten langer over de klim hebben gedaan dat het record van Pantani en de tijden van Armstrong enkele jaren geleden. Dus zoooo uitzonderlijk was zijn prestatie nu ook weer niet. Moest hij nu uit het niets opeens even snel als Armstrong die berg opknallen, dan kon je je misschien wel vragen beginnen stellen...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement