return to tranceaddict tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 
Wielerseizoen 2011 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Scarponi,

Ha, die rijdt gewoon pakken beter zonder doping! :haha:

Fantastische koers wel, de spannendste editie in jaren. Zuur voor een geweldige Van Avermaet en Gilbert, die duidelijk nog niet aan zijn absolute topvorm zit. Dat gaat wat geven in de Amstel en LBL :crazy:
FredNova
mooie primavera idd!
pzK
Jawadde, Fabian..
CygnusX
Wat een prachtige Ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix dit jaar.
FredNova
inderdaad, onverwacht... en 2x een Belg!
Jasperovitsj
Parijs-Roubaix was spannend, en uiteindelijk wel een mooie winnaar. Maar prachtige koers vond ik het niet, daarvoor koersten Hushovd en co veel te laf en berekend. In dat opzicht vooral zonde dat Boonen op moest geven, ik denk dat hij wl had overgenomen van Cancellara.

De Ronde was een ander verhaal, zelden zo'n waanzinnige twist in de koers gezien :crazy:

Volgende week is het terug Gilbert-time, ik ben eens benieuwd of hij de dubbel kan halen.

Leuk statistiekje in dat licht trouwens: http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=GMC38JOA9
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Jasperovitsj

Volgende week is het terug Gilbert-time, ik ben eens benieuwd of hij de dubbel kan halen.

Of de triple
Jasperovitsj
Jezus wat een beest :eyes:
Config
ongelofelijk. 3 trappen hoger dan de rest vandaag.

Een ware demonstratie was het. Een Gilbert in deze vorm moet toch ooit eens wereldkampioen worden.
Jasperovitsj
Ne mens wordt er stil van...

CygnusX
Amai, Gilbert is sterk geworden. Ben benieuwd of hij het zondag ook kan afmaken.
FredNova
quote:
Originally posted by CygnusX
Amai, Gilbert is sterk geworden. Ben benieuwd of hij het zondag ook kan afmaken.

and so he did :-)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement