|
|
| raoel |
Gelredome is wel een super locatie voor zulke feesten. Ik heb me al vaak afgevraagd waarom dat ze er niet van zulke feesten houden.
Het is een veel betere locatie dan de Arena.
In de Arena kun je alleen in de zomer feesten houden omdat ze dat alleen doen als de grasmat vervangen gaat worden. Tenminste, dat heb ik weleens gehoord. In het gelredome rijden ze gewoon even de grasmat naar buiten.
Akoestisch gezien lijkt het me ook veel beter dan de Arena en dat is ook niet onbelangrijk voor zo'n feest.
En het ligt veel centraler in Nederland |
|
|
| ampburner |
Heb op id-t forums gelezen dat het de nieuwe locatie voor Massive 'zou worden'.
Ok, het is van horen zeggen, niet zeker , etc, blabla...doe er mee wat je wilt :p |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by raoel
In de Arena kun je alleen in de zomer feesten houden omdat ze dat alleen doen als de grasmat vervangen gaat worden. Tenminste, dat heb ik weleens gehoord. |
niet dus, er worden op het grasveld platen neergelegd zoals bij Wembley vroeger war ze concerten hielden |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Optimus
niet dus, er worden op het grasveld platen neergelegd zoals bij Wembley vroeger war ze concerten hielden |
Ja das waar, maar neemt niet weg dat het zeer slecht is voor het gras. Daarom worden er weinig evenementen midden in het seizoen gepland.
Meestal in de winterstop en in de zomer.
Ja idd, ook af en toe tussendoor.
Overigens bedoelde ik in mijn vorige post eigenlijk een feest, dat net als de laatste sensation over 2 weekenden is verdeeld.
Dan zou het gras allang verstikt zijn.
Of ze moeten al die platen weer weg gaan leggen.
Kost veel te veel geld. |
|
|
| basvh |
| ik had altijd gehoopt dat udc Of HQ daar een feest zou geven, maar nu dus waarschijnlijk Id-t. Gelukkig is er nou een Xtra large editie van HQ in de statenhal den haag. lekker hardhousen maar eerst hopen dat yoji komt |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|