return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Unknown - Unknown

Smirnoff
Ik zie vaak vinyl rips met alleen een titel en "Unknown" als producer zeg maar.
Mischien stomme vraag hoor maar waarom zet je niet gewoon je naam op zo,n plaat ??
Er zitten soms zeer flexe tunes tussen.

Tell me !!
WTB
Ik denk dat dit vooral gedaan wordt door de bekende 'grotere namen' qua producers. Als ze een plaat maken die afwijkt van hun gebruikelijke stijl en ze willen weten wat men er van vindt en ze zetten hun naam erbij (bijv. tiesto) dan zijn de mensen sneller geneigd hem goed te vinden dan als er geen naam bij staat. Door zijn naam er niet bij te zetten krijgt de producer dus een beter beeld of de plaat echt goed is en het niet alleen met zijn imago te maken heeft. Ook heeft het natuurlijk als voordeel dat als de plaat totaal flopt de naam en het imago van de producer geen schade ondervinden.

Als het anders is dan wat ik denk laat het maar weten...

WTB.
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Smirnoff

Tell me !!

Tell me this:

:conf:

Swassie Sjankhaas :D
Smirnoff
thanks WTB.

En petrus......

het zit zo..... ik ben eigenlijk een albino-neger ;)

cya vrijdag !!
Apoptosis
quote:
Originally posted by Smirnoff
Ik zie vaak vinyl rips met alleen een titel en "Unknown" als producer zeg maar.
Mischien stomme vraag hoor maar waarom zet je niet gewoon je naam op zo,n plaat ??
Er zitten soms zeer flexe tunes tussen.

Tell me !!

Die rips, kunnen dat nie gewoon whitelables zyn waar helemaal geen artiest op stond?

K zag ooit by dancegrooves een nummer staan die heette "Unknown - The Unknown" en k dacht dat dat de echte namen waren van de producer en titel. Dus k die sample luisteren, klonk echt VET!! en meteen besteld.

Nou blykt dat dat nummer echt 'The Unknown' heet, maar de artiest staat niet op de hoes en ook niet op de plaat zelf :conf:... Tis geproduceerd door ene A. Dragonson / H. Bruyston en M. van der Hoorn by Nagoom Records te Eindhoven. Vage trance plaat met een stem die het verhaal van Stargate vertelt :wtf:...

Iemand hier ooit van gehoord?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland