|
|
| JunKX |
Hey beste TA'ers,
/Me heeft een probleem. Ongeveer 4 weken geleden heb ik een nieuwe set DJ gear gekocht, waaronder 2 (nieuwe) Gemini's XL-500. In het begin moest ik erg wennen aan het mixen met deze 2 misbaksels, maar dat had de verkoper mij al verteld. Nu ben ik echter 4 weken verder en het loopt nog steeds niet lekker. Het zit namelijke zo: Ik cue een plaat, gooi em erbij maar ik blijf hem maar bijdraaien met mijn vinger. Extra pitch helpt niet, dan loopt ie er meteen naast. Het vreemde is dat als ik bij vrienden aan het mixen ben, ik nergens last van heb. Vlekkeloze overgangen, geen skips, ect. Diezelfde vrienden die bij mij zijn komen mixen, hebben hetzelfde probleem als ik. Het lijkt wel alsof het motortje de snelheid niet kan vasthouden ofzo. Ik heb al andere slipmatten geprobeerd (normale en die rubberen), maar dit maakt allemaal niets uit.
Morgen ga ik met de winkel bellen om te vragen of dit klopt, zijn er mensen die ditzelfde probleem hebben (gehad), zoja hoe hebben jullie dat opgelost?
Met vriendelijke groet,
JunKX AKA JX. |
|
|
| New Wave |
J emoet dus NIET bellen....want dan zeggen ze, ja kom maar langs maar die dingen waren nog in perfecte staat........
gewoon meteen met dei dingen naar de shop, zeggen wat er mee aan de hand is en ze moeten je wel helpen...
latorz...je hebt niet voor niets zoveel cash aan dat spul uitgegeven. |
|
|
| TranceFool |
| klinkt idd heel erg fout.....ik zou dr ook mee terug gaan! |
|
|
| Darkzwever |
| Ik vrees het ergste voor je JunkX, tafels horen het best te lopen direct na aankoop of een paar weekies daarna. Kheb zelf thuis een set Reloops staan, en die zijn na een jaar ook al flink afgetakeld, en lopen ook niet echt fijn meer. Gewoon Technics halen, ben je van al het gezeik af. Maar die Gemini's van jou zijn niet in orde, vraag om nieuwen. |
|
|
| Dj Alpha |
| Absoluut gewoon om nieuwe vragen daar heb je gewoon recht op, ze zullen wel niet zo moeilijk doen. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|