return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 
Problemen met draaitafels.... (Gemini XL-500)

aphex
Goedkoop is duurkoop?
Mja tis lullig maar ik verwacht eerlijk gezegd niet veel van die XL 500's, ze kosten nix.. lijkt me sterk dat je daar dan kwaliteit voor terug krijgt, maar aan de andere kant zelfde de goedkoopste draaitefel moet zijn tempo vast kunnen houden, dus ik zou ze gewoon terug brengen.
tijs08
quote:
Originally posted by aphex
Goedkoop is duurkoop?
Mja tis lullig maar ik verwacht eerlijk gezegd niet veel van die XL 500's, ze kosten nix.. lijkt me sterk dat je daar dan kwaliteit voor terug krijgt, maar aan de andere kant zelfde de goedkoopste draaitefel moet zijn tempo vast kunnen houden, dus ik zou ze gewoon terug brengen.

Kheb er ook 2.. al een jaar.. en gebruikt ze met GROTE regelmaat.. en zijn nog beide in perfecte staat..

een vriend van me heeft ze al meer dan 2 jaar en heeft laatst ook een nieuwe gekregen omdat zijn motot niet goed was.. zelfde probleem wat jij had JunKX. Motor loopt niet op continu nivo.. erg kut.. gelijk terug ermee dus.. en laat ff weten hoe eht afloopt..
Bellie
Pff...je moet ook geen Gemini kopen man.Das bagger.
Heb er ooit 1x op gedraaid.Vind het echt nep dingen.Terug met die dingen,over de toonbank heen keilen en nieuwe technics kopen :)

GREETZ!!
Donna
indeed
eieregooie
Zijn zeker belt drives of niet?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland