|
|
| TranceFool |
Ik ben op zoek naar een aantal klassieke platen, maar ik weet dattik zeker niet de enige ben die naar platen als Yahel - Voyage en Pulsar - Cloudwalking zoek. Maar nou vroeg ik me af hoe je het beste aan wat oudere platen kan komen. Moet je nou echt geluk hebben of zijn er misschien bepaalde shops die er om bekend staan ouder spul te hebben??? Heb namelijk het hele internet afgezocht naar sommige titels die ik erg graag zou willen hebben. Heeft iemand misschien tips? :)
en heeft iemand misschien data van platenbeursen? daar kan ik misschien ook wel eens wat vinden:)
Edit: laat die beursen maar, heb zelf al wat gevonden, http://www.beursagenda.net/agendaverzamel.html |
|
|
| magrec |
| Een weekendje london daar zijn special shops las ik net (VHM ofzo, daar hebben ze bijna alles ook de echte klassiekers, vinyl samplers en dergelijke) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by magrec
Een weekendje london daar zijn special shops las ik net (VHM ofzo, daar hebben ze bijna alles ook de echte klassiekers, vinyl samplers en dergelijke) |
laat ik nou toevallig over 2 weken met de family een weekendje naar Londen gaan :D:D (alleen Londen is wel groot:p), ik ga ff zoeken, thanx!! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by TranceFool
laat ik nou toevallig over 2 weken met de family een weekendje naar Londen gaan :D:D (alleen Londen is wel groot:p), ik ga ff zoeken, thanx!! |
Ik vraaag het anders wel ff na aan die jongen. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by magrec
Ik vraaag het anders wel ff na aan die jongen. |
JA, graag :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|