|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
jullie hoeven hem niet direct af te zeike, hij bedoelt het goed,
greetz |
alsie em nou te koop had aangeboden had ik mn mond gehouden :toothless |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
jullie hoeven hem niet direct af te zeike, hij bedoelt het goed,
greetz |
Jij moet niet gelijk alles als afzeiken beschouwen en s een gezonde portie humor ergens opslaan,sjonge wat een watje ook he,als dit al als afzeiken beschouwt wordt,k denk meer dat deze reactie van jou ermee heeft te maken dat ik een reply geef,en jij t gelijk maar weer de stempel "afzeiken" geeft.
DUH!!!
:rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Donna
Jij moet niet gelijk alles als afzeiken beschouwen en s een gezonde portie humor ergens opslaan,sjonge wat een watje ook he,als dit al als afzeiken beschouwt wordt,k denk meer dat deze reactie van jou ermee heeft te maken dat ik een reply geef,en jij t gelijk maar weer de stempel "afzeiken" geeft.
DUH!!!
:D :D :D :D
:haha: :clown: :tongue2 :D
Welcome back Donna :)
*Hugz*
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Donna
DUH!!!
hahahahahaa, ik lig weer dubbel heh ;), als je dat humor noemt, hebben wij een verschil in humor, maar om direct zo belachelijk te gaan doen, met je "ouderwetse" DUH, maja dat zal wel normaal zijn in jou wereldje, om direct iedereen maar kritiek te geven en "aftezeiken", je kan ook gewoon aardig zijn, en niks zeggen.....
Ik bedoel hij bedoelt het goed, alles wat jou neit aanstaat moet jij direct iets van zeggen, je kan beter op bepaalde dingen je mond houden.
gelukkig weet ik de knop ignore goed te vinden, wat een uitvinding ook...
greetz |
|
|
| Chicane |
ik persoonlijk zou een paar moorden kunnen/willen plegen voor Armin - Blue Fear, DJ Cyber - Marco Anthonio, Sound 5 - The Hacienda Must Be Rebuild, DJ Cyber - The Crash, Lemon 8 - Triple Funk, Grooveyard - Mary Go Round, Dove Beat - La Paloma, Outlander - Vamp
dus beware :disbelief :whip: :nervous: :toocool: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|