return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Het zoeken naar 'zeldzame' vinyls

TranceFool
quote:
Originally posted by Blik

de HMV, staat voor His Masters Voice. En geloof mij trancefool, die kun je niet missen, daar heb je er 100 van in London volgens mij, en de grootste zit gewoon in het bekende winkelcentrum van Londen (waar de naam mij van ontschoten is)

harrods.....??(weet nie of je het zo schrijft:p)

bedankt iig voor de replies en Alferox alsik wat zie dan laat ik het weten :)
Blik
quote:
Originally posted by TranceFool

harrods.....??(weet nie of je het zo schrijft:p)

nee, dat is een warenhuis, volgens heb je een enorm winkelcentrum op Trafalgar Square, maar ik kan me vergissen
BooMBooM
ja ik heb ook nog een plaat die ik nergens ken vinden Cosmic Gate - Fire Wire (Club Mix) die wil ik echt graag hebbe maar ken hem dus nergens vinden iemand die mij toevallig ken helpen
Ding Chavez
quote:
Originally posted by BooMBooM
ja ik heb ook nog een plaat die ik nergens ken vinden Cosmic Gate - Fire Wire (Club Mix) die wil ik echt graag hebbe maar ken hem dus nergens vinden iemand die mij toevallig ken helpen

http://www.juno.co.uk/strance.htm

Moet ie wel uit engeland komen met de daarbij behorende kosten (en je hebt een credit-card nodig) maar ze hebben em er wel.

GreetZ, DC
Eye-Riz
quote:
Originally posted by AFA

Die 2 die je net noemt wil ik ook heeeel graag, vooral yahel. Maarja ik heb de hoop opgegeven want iedereen is daar naar op zoek

Nananana, ikke niet, want IK HEB DIE VAN YAHEL LEKKER!!!! :crazy: :D :p :toothless: :hahahaha: Ben hem paar maandjes geleden tegengekomen in een winkel, zomaar per ongeluk. Misschien dat ie in klein oplage weer is uitgebracht?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland