return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 
Het zoeken naar 'zeldzame' vinyls

DJ_Siesta
quote:
Originally posted by TimeportE
back to topic! :)

MAAR, donna is terug en das al een feestje waard! :p

hahaahhahahaha, /me pakt de slingers en versiert ze kamer :)

hier hiep hoera

anyways, het verloren "schaap" is terug :D

greetz
Donna
Sja vanaf cd kan altijd,gebeurd hier alleen in noodgevallen,als platen ECHT niet meer te vinden zijn of als er geldnood is,maar liefst op plaat gewoon.

Ennuh Gerrit,kap r nou maar gewoon mee want je blijft maar doordrammen.....
Als je me nog meer te vertellen hebt doe dat dan ff PM en blijf niet en public stampvoeten:rolleyes:
Miss Proximus
Yahel - Voyage ligt al vanaf een maand na Sensation 2000 in 1 van Andreas' platen bakken :)

Jammer dat Andreas alle ouwe rampestampes heeft weggedaan (Terror Traxx 17 JOEHOEEEEEEE)
Jesse
quote:
Originally posted by Donna
En 2 Jesse: Ik weet wel zeker dat wanneer ik jou in onze vinylbakken hier in huis laat struinen je een aantal keer goed uit je dak gaat:p :D
We hebben VEEL klassiekers gespaard dik een jaar geleden maar klaar zijn we nooit:)

Mooi, dan houden we t feestje bij jullie thuis :D
ik begin zelf mijn verzameling ook uit te breiden met klassiekers maarre..ze komen niet uit de lucht vallen ;)
TimeportE
ik heb mijn 1ste vinyls besteld (maar nog niet ontvangen helaas, duurt dat echt zo lang uit engeland?).. niet zeldzaam maar in mijn ogen wel klassiekers!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland