|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by TimeportE
back to topic! :)
MAAR, donna is terug en das al een feestje waard! :p |
hahaahhahahaha, /me pakt de slingers en versiert ze kamer :)
hier hiep hoera
anyways, het verloren "schaap" is terug :D
greetz |
|
|
| Donna |
Sja vanaf cd kan altijd,gebeurd hier alleen in noodgevallen,als platen ECHT niet meer te vinden zijn of als er geldnood is,maar liefst op plaat gewoon.
Ennuh Gerrit,kap r nou maar gewoon mee want je blijft maar doordrammen.....
Als je me nog meer te vertellen hebt doe dat dan ff PM en blijf niet en public stampvoeten:rolleyes: |
|
|
| Miss Proximus |
Yahel - Voyage ligt al vanaf een maand na Sensation 2000 in 1 van Andreas' platen bakken :)
Jammer dat Andreas alle ouwe rampestampes heeft weggedaan (Terror Traxx 17 JOEHOEEEEEEE) |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by Donna
En 2 Jesse: Ik weet wel zeker dat wanneer ik jou in onze vinylbakken hier in huis laat struinen je een aantal keer goed uit je dak gaat:p :D
We hebben VEEL klassiekers gespaard dik een jaar geleden maar klaar zijn we nooit:) |
Mooi, dan houden we t feestje bij jullie thuis :D
ik begin zelf mijn verzameling ook uit te breiden met klassiekers maarre..ze komen niet uit de lucht vallen ;) |
|
|
| TimeportE |
| ik heb mijn 1ste vinyls besteld (maar nog niet ontvangen helaas, duurt dat echt zo lang uit engeland?).. niet zeldzaam maar in mijn ogen wel klassiekers! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|