|
|
| magrec |
Heya
dat was wel weer een leuk feestje :)
Om 8:00 had ik afgesproken met de jongen waarmee ik mee zou rijden naar Dancevalley. Om 8:00 vertrokken vanuit vaassen naar epe waar nog wat dingen geregeld moesten worden en vanuit epe met 2 auto's naar nunspeet daar de snelweg op en bij de parkeerplaats wachten op een 6 tal andere auto's uit zwolle. Van daaruit naar amsterdam daar op nog meer auto's gewacht (waaronder een busje met 5000 WATT aan geluid :p)
De lucht begon steeds meer te betrekken en ik zat hem wel een beetje te knijpen en ja hoor het kwam met bakken uit de lucht. Gelukkig waren we vroeg en dus net op tijd voor de grote files (waar sommige mensen 2 tot 4 uur in de file hebben gestaan.)
Parkeren ging vrij gemakkelijk (het leek erop dat het allemaal goed geregeld was (let op ik zeg "leek" maar dat verderop :))
Entree ging erg snel het fouilleren Stelde geen zak voor.
Het regende op dat moment nog steeds enorm dus we zijn meteen de kremlin tent ingedoken. De tent was iets groter als vorig jaar en had nu een zelfde soort indeling als in cubic. Ook dezelfde sfeer kwa licht en dergelijke (veel rood en rook) Het geluid was bizar goed, op 2 meter van de boxen voelde je je haren nog trillen van de bass :D
Achter de DJ booth kon je zelf ook nog lopen (net zoals in cubic) alleen kon je nu niet op het podium komen want daar gaf dance agent entertainment diverse danceacts (zeer vaag maar wel erg goed) Rondom de dj booth waren kleine tv schermen geplaats (zelfde als op impulz) waarop de beelden van vision impossible waren te zien. NAast deze kleine schermen hadden ze ook nog de beschikking over 3 supergrote schermen. DE MC van de kremlin tent was MC MARXMAN VIRTUAL, dit was echt supervet ze hebben van te voren samen met marxman stukjes tekst opgenomen en die hebben ze dan weer geplaatst achter het 3d hoofd van marxman en zo liepen de bewegingen van de virtuele MC precies gelijk met de tekst dat was echt supervet (siters bliss WICKED, this is the kremlin arena etc.)
OP het moment dat wij de kremlin tent binnen liepen draaide astrid en ze draaide niet echt mijn ding (veels te hard dat zowiezo om 11:30 maar het was wel goed druk en dat was het zeker niet zo de gehele dag.
Eigenlijk zou chris fortier draaien na astrid maar die was er nog niet en dus ging cross draaien en die begon zo vet, hehe ELECTROOOOOO het was echt supervet. Om 13:00 zou er een meeting zijn maar dat leip verkeerd:
1 Het was POKKE WEER
2 De helft was nog niet binnen
3 Er was geen meetingpunt :p
Ik kwam tijdens het zoeken naar het meeting punt bashvh wel tegen die stond samen met een vriend van hem te schuilen onder een afdakkie. Halverwege de berg bij de mainstage) Op dat moment stonden er ook 10 mensen in de mainstage ;) :p)
Toen ben ik weer terug gegaan naar de kremlintent maar wie erop dat moment draaide weet ik niet want ik moest en zou sasha zien maar ik kon nergens een regenponcho vinden :( :( naja toen toch maar met mijn chauffeur naar mainstage gelopen sasha net was begonnen, het regende al niet meer zo hard gelukkig. Daar was ook remy_D die flink de weg kwijt was :crazy: tijdens het begin van sasha waren de echte die hards al vooraan te vinden en tijdens de set van sasha werd het droog en begon de zon te schijnen, beter kun je het niet hebben sasha draaide echt super behoorlijk stevig maar hij was volledig nuchter (en dat gebeurt niet vaak bij sasha) (ff little_theseus bellen en pesten :p :p, sasha draaide ook nog cowgirl vs xpander iedereen uit zijn dak en et werd drukker en drukker eindelijk kwam het sfeertje erin. Na sasha sander kleinenberg en die draaide een stuk dieper en rustiger dan sasha hij bouwde zijn set echt op veel verschillende platen, tribal, breaks, trance, progressive, 1 plaat was zo vet ( 3 in the morning, 3 in the evening dat een hele tijd lang en dan die vette prog riffs erin, het laatste kwartier van zijn set was echt erug lekker lekkere progtrance en eindigen met my lexicon maakte mijn dag helemaal geslaagd)
Na sander ff het begin van junkie xl gezien (waar op dat moment heel veel mensen voor naar de mainstage waren gekomen) Hij begon met a little less conversation en daarna ben ik weggelopen, beetjweeten enzo. (koude saté blergh)
Gedeelte van guy ornadel mee gepikt was wel ok af en toe dacht ik van NEE neit die plaat en dan weer van goh ja dat is wel weer goed :p, eindelijk new_wave,proxx en antiphus gespot en daar ff mee geklets en gedanst, hehe new wave die ff drinken gaat halen aan de andere kant van het terrein terwijl je het ook in de kremlin tent kan halen :p))
Ook ff dj quintin gespot de moest om 20:30 alweer weg want hij zou draaien op de afterpartyboot. Na guy ornadel kwam circulation het klonk erg goed maar het kwam na de set van guy ornadel niet ten goede voor de sfeer (lees de tent liep leeg) Na circulation kwam hybrid waarvan ik dacht dat ze zeker in het begin alleen maar progressive breaks gingen draaien begonnen ze alleen met wavey gravy en voor de rest was het bijna volledig 4/4 beat erg diep en pompend.
Afsluiter was siter bliss en die maakte er een superfeest van met veel lekkere platen. (leuk detail maxi jazz van faithless (de rapper) was er ook nog nog en heb hem ff de hand geschud ;)hij is behoorlijk klein)
Na afloop was het wat minder ik was totaal naar de klote maar mijn chauffeur die was lekker aan het treuzelen, nam ie nog 2 "vrienden" van hem mee een gozer en een griet die niet van elkaar konden blijven (hun favo woord euh geil, geil, ik ga je nemen) beetje aso en meneer de chauffeur moest ook nog ff een lijntje pep naar binnen werken, dus dat doe ik ook niet meer zo :mad: daarnaast konden wij niet van het parkeerterrein af omdat er GEEN geregeld was na afloop door de organisatie bij de parkeerplaats waar wij stonden geen verkeersregeling e.d. daar hebben we dus 2 uur gestaan (leuk hoor met een grote bus van 5000 watt met pleuris herrie en 2 mensen (onder invloed van mdma poeder, ghb, speed, xtc)achter in de auto die je het liefst weghebben zodat ze ff een wip kunnen maken terwijl je het liefst weg wilt rijden, naja ik mag niet zeuren ik had vervoer.... en ik kon ook niets anders.
het publiek viel mij mee weinig "broekies" gezien geen trammalant dus opzekers een leuk feestje die ik nog lang zal onthouden.
OWJA UDC KISS MY ASSSSS
40.000 mensen???
60.000 eerder...... |
|
|
| TranceFool |
ahhhh das een lekker lang en erg kewl report :)
denk je echt dat ze gewoon meer kaarten hebben verkocht???? |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by TranceFool
ahhhh das een lekker lang en erg kewl report :)
denk je echt dat ze gewoon meer kaarten hebben verkocht???? |
Ja maar ook veel genodigden. |
|
|
| Biohazard |
goed verhaal :)
Maare..kan iemand mij vertellen wat er met matt hardwick gebeurd was, hij stond toch volgens de line up in de GC/Eurogrooves tent maar via de stream heb ik niets van hem gehoord.
En hoe was Hybrid?
Ik wil ook wel eens weten wat die platen waren die sasha voor Xpander draaide, want die beukte best wel hard |
|
|
| AlFerox |
kijk, daar hebben we wat aan! leuk report magrec!!
new wave gaat even drinken halen.. hahaha :D :tongue3 :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|