|
|
| AlFerox |
ik wil wat de laatste plaat van Sander Kleinenberg was in de uitzending op Yorin om 15:10 (dus niet zn echte laatste plaat, maar in die uitzending)
die beukte pas hard!! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Biohazard
En hoe was Hybrid? |
GOED lekkere beukende prog
| quote: | Originally posted by Biohazard
Ik wil ook wel eens weten wat die platen waren die sasha voor Xpander draaide, want die beukte best wel hard |
Ja dat wil ik ook wel weten maar dat weten we pas over 6 maanden (de cd-r's gingen lekker...
sander k ook met zijn samples op cd....vrouw die klaarkomt enzo.:stongue: |
|
|
| TimeportE |
ik heb veel over de videostreams gezien, josé (hoe schrijf je die naam, hij draaide trouwens best wel lekker moe ik zeggen :D) sasha, sander en junkie xl (hij zette een hele goede set neer en ging zelf ook helemaal uit zijn dak, echt een croud-pleaser! :D)... en nog wat dj's..
alleen waren al die videostreams zo onduidelijk als het maar kan, het schedule werd helemaal nie aangehouden.. en vaak werd gewoon gewisseld van dj's waardoor je nie wist wie er aan het draaien waren..
maar ja, verder ga ik nie klagen, vond het al leuk dat de streams best wel stabiel waren en een beetje de sfeer heb kunnen proeven! :) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by AlFerox
ik wil wat de laatste plaat van Sander Kleinenberg was in de uitzending op Yorin om 15:10 (dus niet zn echte laatste plaat, maar in die uitzending)
die beukte pas hard!! |
zijn die streams ook opgenomen? |
|
|
| Biohazard |
Nee dat denk ik niet, want dat had ook geen zin
Bij het einde van de sander kleinenberg uitzending kreeg je de beelden van de mainstage maar de muziek van de club temt (Tom de Neef?)
EDIT
ah laat maar, ik dacht dat je het over de Internet stream had |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|