|
|
| Otte |
Over het volgende zou ik graag van jullie een mening willen zien of het nu aan mij ligt of niet. Ik ben nu 23 jaar en al 2 jaar op zoek naar een woning. Maar er is gewoon geen f*ck te krijgen. Alles heb ik al geprobeerd, de tweewekelijkse inschrijvingen via de woningbouw verenigingen, rondvraag bij particuliere verhuurders, enz, enz. Tot nu toe zonder resultaat.
Nu weet ik dat ik het helemaal niet slecht heb thuis, de situatie is ok en mijn pa en ma zijn relaxed. Maar qua inkomen kan ik het makkelijk redden met mijn salaris. Vooral nu een aantal vrienden en vriendinnen van mij wel er in zijn geslaagd om een woning te vinden/kopen is dit echt megafrustrerend.
Ik verdien een normaal salaris, maar twee ton euro voor een tweekamerflatje van 4 bij 8 is ook voor mij te gortig.
Wat mij nog het meeste verontrust is dat de wonongbouwver. werken met de zogenaamde leeftijdslabels met twee categorieen. t/m 23 jaar en 24 t/m 30 jaar. Ik ben nu 23 en als ik in 2003 24 wordt en heb geen woning kan ik wachten tot pak 'm beet mijn 29,99 ste jaar.
Ben ik de enige met dit probleem of zijn er meer mensen die net zoals ik al ruime tijd wachten op de kans, maar die niet krijgen?
Greetz, Otte |
|
|
| Optimus |
hoe doe je die font?
bluuuhhh woef woef
ow ja ik hem m:D |
|
|
| raoel |
Kan me het goed voorstellen dat dat zwaar klote is.
Ik woon helemaal in het zuiden.
Stukskuh onder eindhoven, en hier is dat probleem helemaal niet volgens mij.
Misschien in eindhoven zelf, maar in de dorpen niet.
Alleen kale bouwgrond is moeilijk te krijgen.
Maar
Ik moet nog (minstens) 3 jaar studeren. En over 3 tot 4 jaar komt hier in mijn dorp een hoop bouwgrond vrij.
Ik studeer bouwkunde en ben nu al bezig met mijn eigen huis aan het ontwerpen. Als die bouwgrond vrijkomt ga ik zo snel mogelijk grond kopen.
al moet ik daarvoor een hyptheek afsluiten, dan nog.
Dan zal het nog wel ff duren voordat ik ook werkelijk kan beginnen met bouwen want ik zal daarna toch eerst ff geld moeten verdienen :).
Maar kun jij niet proberen te achterhalen of dat er mensen gaan verhuizen en met die mensen zelf iets regelen zodat je het huis over kan nemen |
|
|
| Otte |
Hoi Raoul,
Opzig is dat geen slecht idee om it te zoeken of er mensen gaan verhuizen. Alleen is het probleem dat als iemand een huis huurt via de woningbouwver. je via diezelfde ver. in aanmerking moet komen. En het aanbod is zo klein. Pakweg 10 woningen eens in de twee weken op een totaal van +/- 17.000 woningen.
Koophuizen zijn zo duur dat ik dat in mijn eentje niet op kan brengen. Ga uit van 2 ton euro voor een twee kamer flatje en ik krijg in mijn eentje -maximaal- 60.000 euro geleend.
Het hele probleem is gewoon de doorstroming van starters via huur naar koopwoningen. Deze is te klein.
Ik hoop voor jou dat jij na je studie voor een mooie prijs iets op de kop kan tikken!
Graag zou ik van mensen omgeving Amsterdam reply's krijgen met een mogelijke constructie/oplossingen
Thanks in advance,
Otte
|
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Otte
Hoi Raoul,
Graag zou ik van mensen omgeving Amsterdam reply's krijgen met een mogelijke constructie/oplossingen
Thanks in advance,
Otte
|
denk niet dat je hier veel respons krijgt..zitten veelal studenten hiero..
hier heb je denk ik meer succes : http://forum.fok.nl |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|