return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Wat is een goede manier om je platen op te bergen?

Optimus
die chemobak bedoel je? wha, daar hebben wij onze verfpotten inzitten:)
Spinnin Jack
Ik ben vorig jaar eens aan ut klussen geweest,
Heb toen een soort van DJ'meubel/kast gemaakt met daarop m'n draaitafels. Onder m'n draaitafels heb nu in het kastgedeelte al m'n platen staan die ik weinig tot niet draai.
Al m'n platen die ik zeer vaak draai zitten in een curverbox en een platentas die op de grond voor m'n DJ'meubel/kast staan.
TranceFool
Ik heb een platenkoffer waar 60 of 70 platen inkunnen maar dies nu bijna vol (draai nog niet zo lang, 7 maanden ofzo).....verder kan je zelf ook natuurlijk iets knutselen met planke, ligt eraan hoeveel platen je hebt natuurlijk :)

dan krijg je misschien zoiets:
http://members.rott.chello.nl/vgeen...as)/Studio1.jpg
Eye-Riz
Ik heb de commode waar mijn draaitafels opstaan vol met oude platen, en de rest zit in vier curverbakken (de vierkante zijn het fijnst!).
Nu nog een manier om mijn platen te sorteren, zodat ik weet waar ze ongeveer staan. Ik kom er maar niet uit, en elke keer verzin ik weer een nieuwe manier, wat een tijdje goed gaat, totdat ook daar weer van blijkt dat het niet werkt. (grrr) Iemand nog een tip daarvoor?

Bij de weg Junkx, ik hoop dat je weet dat je platen niet op elkaar moet leggen, maar verticaal moet houden (zoals boeken in een kast)..

Grstis tipje (als ik dan toch bezig ben): platen krijg je gauw en goed schoon door hem af te nemen met een zacht doekje met alcohol (verkrijgbaar in drogisterijen en apotheken). GEEN allesreiniger!!!
Optimus
Ik zag eerst op tv dat Benny Rodrigues ze allemaal op elkaar had gestapeld, jezuws wat een verzameling had ie daar staan, zijn moeders eetkamer stond halfvol:happy2:

en Timmy zocht nog speciale reinigingsmiddel vridjag in Adam, alleen de platenzaken waren toen dicht:D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland