return to tranceaddict tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

My set rules
View this Thread in Original format
Kaidreas
Kijkt hier soms iemand naar?
beetje als "komen eten" maar dan voor dj's :p (wie weet gaat lesly-ann poppen wel eens dj'en :D )

kheb er al een paar gezien en tis wel voor te lachen soms :D
kvind alleen jammer dat ze alle genres door elkaar gooien en dat ze elkaar moeten punten geven. Hardcore plaatjes draaien is niet hetzelfde als bv trance. (imo... lol, lang geleden dat ik dat nog heb gebruikt)

anyway daarjuist "Psygasus" (goa) ofiets gezien, en kvond zen nummers echt wel super. iemand er al van gehoord?
Jasperovitsj
Ik ben er al een paar keer beland tijdens het zappen. Geinig programma, een beetje The DJ's at Home revisited, maar dan op de leest van Komen Eten geschoeid. En het zou op zich wel kunnen werken, maar de selectie van de kandidaten is vreselijk vind ik. Allemaal jonge en redelijk onervaren dj's die vrolijk doen alsof ze het warm water uitgevonden hebben en alles al hebben gezien. Maar aan de commentaren is vaak te merken dat ze nog zo groen als iets zien achter de oren. En redelijk narrowminded en weinig objectief ook, te oordelen naar wat ik gezien heb: extreem lage punten geven voor stijl gewoon omdat het uw ding niet is, mixing skills niet degelijk kunnen beoordelen, idem voor setopbouw (voor zover dat al mogelijk is op een kwartiertje), sleuren aan equalizers en de flanger is precies belangrijker dan effectief een plaat gebeatmatched krijgen, noem maar op.

De criteria waarop beoordeeld wordt zijn ook wel dubieus bij momenten. Allé, "entertainment", wat stelt dat nu voor in een thuissituatie? Ge kunt toch moeilijk als een gek staan springen en dansen, alleen voor de muur van uw slaapkamer :o

Wat me vooral opviel was het feit dat het merendeel van die mannen daar voor een paar duizend euro aan materiaal had staan :eyes: : 2 Pioneer CDJ's, Pioneer of Ecler mixer, nog wat platenspelers erbij, Serato, op een Macbookske uiteraard en noem maar op. En dat zijn allemaal ventjes van amper 20 jaar. Ik kon me bij The DJ's at Home wel andere dingen herinneren hoor, half uit elkaar hangende JB Systems of Numark setjes enzo :toothless Jammer is dan ook dat het hebben van goeie (lees: dure) gear tegenwoordig blijkbaar meteen betekent dat je een goeie dj bent.

Oh, en die vrouwelijke Peter Van Asbroeck-wannabe die de vaak belachelijke, neerbuigende en allesbehalve deskundige voiceover doet, is ambetant man :whip: :eyes:
pzK
Setjes van een kwartier zijn een grap, het niveau zowel van performance als beoordeling is ook maar laag. Het zou toffer zijn moesten er setjes van drie kwartier integraal getoond worden (mits een deftige voorselectie) want al dat debiele jureren krijgt veel teveel focus.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement