return to tranceaddict tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Voetbalseizoen 2010 - 2011 (pg. 7)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
Gaan Duiveltjes!
FCB_Fanatic
trip naar Oostenrijk was leuk ... en de onverwachte winst voor de duivels was mooi meegenomen. geen hoogstaande match, maar we hebben de punten, en 't was wel een goeie sfeer onder de Belgen :cool:
djcresto
Goeie sfeer gisteren in het stadion. Ons ploegske staat er weer. Als we winnen van Turkije dan zitten de barrages er zeker in.
Progrez
Over die nationale ploeg: gisteren kreeg ik op televisie Mexicaanse waves, polonaises en geschilderde gezichtjes te zien. Sfeer? We zullen het nooit leren.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by djcresto
Ons ploegske staat er weer.

Absoluut.

Nu nog Vermaelen en Fellaini terug (hoewel, zoals Witsel speelt mag hij van mij gerust blijven staan), en ik denk dat we dan zelfs iets kunnen rapen tegen de Krauts. Mannen van de tweedaagse waren wat mij betreft toch Witsel en Defour, en ook Chadli is een enorme aanwinst voor dit team.
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Absoluut.

Nu nog Vermaelen en Fellaini terug (hoewel, zoals Witsel speelt mag hij van mij gerust blijven staan), en ik denk dat we dan zelfs iets kunnen rapen tegen de Krauts. Mannen van de tweedaagse waren wat mij betreft toch Witsel en Defour, en ook Chadli is een enorme aanwinst voor dit team.

Witsel was echt wel de uitblinker. Defour is een beetje de Belgische Xavi. En hij moet zelfs nog naar zijn beste vorm groeien. Chadli is een goeie: snel, technisch ok, doeltreffend en hard werkend.
Real
Geweldige voetbalavond beleefd in het verre Brugge. Op naar de Heizel nu.

Hup Westel hup.
Progrez
Profiteer ervan. Volgend jaar zijn de beesten misschien terug.

http://www.rafc.tv/?page=1&video=1284
MikeVee
Allez, eindelijk nog eens een titelviering op den bosuil, daar wachten ze al lang op :clown:
Config
Lol :toothless

Progrez
Niets van gezien. Met dank aan het ministerie van Binnenlandse Zaken en de Voetbalcel.
Real
Even tussendoor:

Proficiat aan de Genk-supporters hier, ze zijn oververdiend kampioen geworden. :)

Morgen naar de Heizel, we zullen eens laten zien wie er de beste bekerende ploeg van het land is.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement