return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Voetbalseizoen 2010 - 2011 (pg. 6)
View this Thread in Original format
djcresto
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
als ze vanavond verliezen wordt het weer hetzelfde liedje als in de vorige compagnes: "mathematisch is alles nog mogelijk" ... om uiteindelijk op grote afstand van de concurrenten te eindigen.

True maar we mogen toch een beetje hopen toch? Op zijn minst tot 20u30 vanavond.
Bl@ckOut
Ik vond Fellaini inderdaad een goede wedstrijd spelen tegen Kazachstan, veel beter dan tegen Turkije waarbij 't ni eens opviel da hij op't veld stond. Persoonlijk vind ik ook dat het duo Vossen - Ogunjimi nog mag starten, omdat Lukaku niet meteen de beste keuze is. Je zag dat ook al tegen Turkije, in België wordt 'm momenteel beschouwd als één van de betere spitsen, maar tegen Turkije heeft 'm gene bal geraakt. Das natuurlijk nog een ander niveau...

De match tegen Kazachstan moest absoluut gewonnen worden en dat hebben ze ook gedaan, maar het had anders kunnen uitdraaien. Toch heb ik een pak goede dingen gezien. Uiteindelijk hebben ze tegen Duitsland ook goed gespeeld en zijn ze maar nipt verloren tegen Turkije. Ik heb dus toch wel een beetje hoop (misschien tegen beter weten in). We zullen zien wat de match vanavond brengt maar wat mij betreft moeten ze tegen de "kleinere" ploegen gewoon het max van de punten halen. Tegen Duitsland en Turkije moeten ze de punten niet gaan pakken.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
als ze vanavond verliezen wordt het weer hetzelfde liedje als in de vorige compagnes: "mathematisch is alles nog mogelijk" ... om uiteindelijk op grote afstand van de concurrenten te eindigen.

Jullie zijn echt zoals Progrez en dit forum.

Ik zie de Duivels vandaag wel een goede beurt maken. Ze nemen de goeie spirit vanuit Astana mee, Leekens heeft met zijn onverwachte opstellingen (Hazard en Vertonghen op de bank zetten) ervoor gezorgd dat iedereen scherp staat en wil knokken voor zijn plaats, het weer, veld en thuispubliek zijn in het voordeel, en dan is er nog Jelle Vossen. En Oostenrijk heeft nu ook nog niet bepaald een bijzonder indrukwekkend parcours afgelegd tot nu toe.

Ik zou Lukaku ook wel laten starten. Dat hij maar een uur goed weegt op de verdediging, waarna een vlugge en slimme Ogunjimi of Hazard in kan komen om het af te maken. Ik supporter alvast :)
Jasperovitsj
En kijk, daar verliezen de Turken in Azerbeidjan. Das een meevaller van formaat.
MikeVee
Niet echt, hierdoor zal op het einde ook Azerbeidjan meer punten hebben dan de rode duivels :p
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Jullie zijn echt zoals Progrez en dit forum.

de duivels mogen altijd mijn ongelijk bewijzen :). Ik ben in ieder geval eerder sceptisch ingesteld. Lijkt me ook logisch; op basis van de laatste jaren kan ik niet veel vertrouwen meer hebben in deze selectie. Dit zou de beste generatie ooit moeten zijn ... maar ze zetten wel de slechtste prestaties neer voor België

quote:
Ik zie de Duivels vandaag wel een goede beurt maken. Ze nemen de goeie spirit vanuit Astana mee, Leekens heeft met zijn onverwachte opstellingen (Hazard en Vertonghen op de bank zetten) ervoor gezorgd dat iedereen scherp staat en wil knokken voor zijn plaats, het weer, veld en thuispubliek zijn in het voordeel, en dan is er nog Jelle Vossen. En Oostenrijk heeft nu ook nog niet bepaald een bijzonder indrukwekkend parcours afgelegd tot nu toe.

Ik zou Lukaku ook wel laten starten. Dat hij maar een uur goed weegt op de verdediging, waarna een vlugge en slimme Ogunjimi of Hazard in kan komen om het af te maken. Ik supporter alvast :)

hmmm ... Lukaku laten starten ... een spits die al een half jaar uit vorm is?
Jasperovitsj
Zotte match :crazy: :crazy:
FCB_Fanatic
het verschil: efficientie en de keeper
Jasperovitsj
Vooral de keeper :whip:
Jasperovitsj
Zelden zo'n triomfantelijk monkellachje gezien als dat van Leekens bij de 2de goal van Lukaku. In your face Dickie! :D

Real

Geniaal duwke.
Jasperovitsj
Schouder tegen schouder, niks aan :o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement