|
Voetbalseizoen 2010 - 2011 (pg. 5)
|
| Real |
| Belgisch toptalent Deschacht zal er wel 4 binnenpegelen. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| verprutsen zullen ze het vandaag wel weer. De vraag is hoe erg? Verlies of gelijkspel? |
|
|
| FCB_Fanatic |
hmmmm ... nog altijd 0-0 ... de Kazakken zijn precies niet zo goed bezig
Hazard in de tribune trouwens :whip: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Lobke zal content zijn :D |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Lobke zal content zijn :D |
Echt wakker lig ik niet van de Rode Duivels, al is het altijd wel leuk om te zien dat een van die zeldzame overwinningen van de duiveltjes voor een groot deel op naam staat van twee Genkspelers :D
(en dan is Ogunjimi eigenlijk een speler die niet zooo geliefd is bij een groot deel van het Genkpubliek, maar hij weet ze wel altijd te scoren op de momenten dat het nodig is.. :)) |
|
|
| FCB_Fanatic |
0-2 dus ... na een rotslechte eerste helft en een redelijke 2de
en onze roze mietjes mogen vooral op hun knietjes gaan voor die scheids. Die heeft die Kazakken toch wel serieus genaaid; geen penalty, geen rode kaart voor Fellaini, wél een onnozele rode kaart voor die Kazak, onterecht afgekeurd doelpunt ... met een goede scheids verliezen de mietjes gewoon tegen een stelletje amateurs. |
|
|
| Config |
| wat zijn we toch weer lekker positief. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
wat zijn we toch weer lekker positief. |
3 redenen om positief te zijn: Vossen, Witsel en Lombaerts. Voor de rest was het armoe troef bij de roze mietjes. |
|
|
| Real |
| Neutrale meningen ftw. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Real
Neutrale meningen ftw. |
ge moogt mij altijd wijzen op zaken die niet waar zijn en mij proberen te overtuigen van mijn ongelijk.
Het resultaat was wél bevredigend natuurlijk, maar ik ik denk niet dat men na gisteren echt tevreden kan zijn op hetgeen voetballend werd gebracht, zeker niet in de eerste helft, dat was een regelrechte schande gewoon. |
|
|
| Real |
Tuurlijk niet, het was een voetbalmatch van een zeer bedroevend niveau gisteren, maar het is niet nodig om ze te bestempelen als Roze Mietjes.
Een beetje favoritisme voor onze nationale ploeg kan geen kwaad. Er loopt echt wel wat talent rond met Belgisch bloed in de aderen.
Ik ken overigens blijkbaar niet veel van voetbal, ik vond Fellaini gisteren de beste Rode Duivel (op karakter & duelkracht), en Witsel vond ik veel te egoïstisch ingesteld. In de media heb ik al zien passeren dat Witsel een heerlijke wedstrijd speelde, en dat Fellaini een "avondwandeling" hield. Vreemd. |
|
|
|
|