return to tranceaddict tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Voetbalseizoen 2010 - 2011 (pg. 5)
View this Thread in Original format
FenixStyle
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Lobke zal content zijn :D

Echt wakker lig ik niet van de Rode Duivels, al is het altijd wel leuk om te zien dat een van die zeldzame overwinningen van de duiveltjes voor een groot deel op naam staat van twee Genkspelers :D
(en dan is Ogunjimi eigenlijk een speler die niet zooo geliefd is bij een groot deel van het Genkpubliek, maar hij weet ze wel altijd te scoren op de momenten dat het nodig is.. :))
FCB_Fanatic
0-2 dus ... na een rotslechte eerste helft en een redelijke 2de

en onze roze mietjes mogen vooral op hun knietjes gaan voor die scheids. Die heeft die Kazakken toch wel serieus genaaid; geen penalty, geen rode kaart voor Fellaini, wél een onnozele rode kaart voor die Kazak, onterecht afgekeurd doelpunt ... met een goede scheids verliezen de mietjes gewoon tegen een stelletje amateurs.
Config
wat zijn we toch weer lekker positief.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Config
wat zijn we toch weer lekker positief.

3 redenen om positief te zijn: Vossen, Witsel en Lombaerts. Voor de rest was het armoe troef bij de roze mietjes.
Real
Neutrale meningen ftw.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Real
Neutrale meningen ftw.

ge moogt mij altijd wijzen op zaken die niet waar zijn en mij proberen te overtuigen van mijn ongelijk.

Het resultaat was wél bevredigend natuurlijk, maar ik ik denk niet dat men na gisteren echt tevreden kan zijn op hetgeen voetballend werd gebracht, zeker niet in de eerste helft, dat was een regelrechte schande gewoon.
Real
Tuurlijk niet, het was een voetbalmatch van een zeer bedroevend niveau gisteren, maar het is niet nodig om ze te bestempelen als Roze Mietjes.

Een beetje favoritisme voor onze nationale ploeg kan geen kwaad. Er loopt echt wel wat talent rond met Belgisch bloed in de aderen.

Ik ken overigens blijkbaar niet veel van voetbal, ik vond Fellaini gisteren de beste Rode Duivel (op karakter & duelkracht), en Witsel vond ik veel te egoïstisch ingesteld. In de media heb ik al zien passeren dat Witsel een heerlijke wedstrijd speelde, en dat Fellaini een "avondwandeling" hield. Vreemd.
Jasperovitsj
quote:
Tuurlijk niet, het was een voetbalmatch van een zeer bedroevend niveau gisteren, maar het is niet nodig om ze te bestempelen als Roze Mietjes.

Een beetje favoritisme voor onze nationale ploeg kan geen kwaad. Er loopt echt wel wat talent rond met Belgisch bloed in de aderen.

Real for president :)

Moest deze discussie over muziek gaan en de Rode Duivels waren trance, dan zijn jullie gewoon progheads :p
FCB_Fanatic
quote:

Ik ken overigens blijkbaar niet veel van voetbal, ik vond Fellaini gisteren de beste Rode Duivel (op karakter & duelkracht), en Witsel vond ik veel te egoïstisch ingesteld. In de media heb ik al zien passeren dat Witsel een heerlijke wedstrijd speelde, en dat Fellaini een "avondwandeling" hield. Vreemd.

ondertussen mag toch wel duidelijk zijn dat je met talent alleen niets bent. Er moet ook inzet zijn om tegen ploegjes als Kazachstan te winnen, dat was in mijn ogen net hetgeen er ontbrak in die eerste helft, en hetgeen er in voorgaande jaren zo vaak ontbrak om er iets van te maken. Kazachstan was in die eerste helft gewoon technisch en qua inzet stukken beter als België ... wat ben je dan nog met talent ??????? Dat is net de reden waarom het zo'n mietjes zijn, ze weigeren gewoon om hun kop ervoor te leggen, die eerst helft bewees dat eens te meer.

In mijn ogen hebben ze gisteren in ieder geval héél veel geluk gehad met de scheids. Eerst in de eerste helft al met een aantal fases, maar daarna ook in de tweede helft. Na de 0-1 laten ze geleidelijk aan die Kazakken terug in de match komen en volgt ook de 1-1; een goede ref keurt dat doelpunt gewoonweg niet af, en dan wil ik nog wel eens zien wat ze er van maken.

Wat individuele prestaties betreft vond ik gewoon dat Fellaini niet zijn beste match heeft gespeeld; qua passing was hij echt niet goed, zeker in de eerste helft niet. De betere mannen over de hele match waren voor mij gewoon Vossen, Witsel en Lombaerts. Ogunjimi scoort ook twee keer, maar die doelpunten komen in mijn ogen voor 90% op naam van Vossen. Ik vind Ogunjimi niet de beste voetballer, maar hij kan wel van waarde zijn voor de rode duivels; samen met Vossen zijn er toch automatismen. Iets wat gisteren toch duidelijk is geworden. Ik zou ze tegen Oostenrijk laten starten, zeker omdat Lukaku totaal uit vorm is.
Config
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Real for president :)

Moest deze discussie over muziek gaan en de Rode Duivels waren trance, dan zijn jullie gewoon progheads :p

you make it sound like a bad thing :nervous:

MikeVee

Go Austria!!!!!

Hopelijk verliezen de rode duivels zodat deze campagne snel ten einde is.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by MikeVee
Go Austria!!!!!

Hopelijk verliezen de rode duivels zodat deze campagne snel ten einde is.

als ze vanavond verliezen wordt het weer hetzelfde liedje als in de vorige compagnes: "mathematisch is alles nog mogelijk" ... om uiteindelijk op grote afstand van de concurrenten te eindigen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement