return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Voetbalseizoen 2010 - 2011 (pg. 4)
View this Thread in Original format
Config
quote:
Originally posted by MikeVee
oh, in zijn mail met de vraag om hier te posten had config er wel niet bijgeschreven dat het om geld ging.

ja zo verstandig was ik wel
Real
quote:

Van Buyten: "De pass van Marouane was slecht"

za 04/09/2010 - 09:24 Daniel Van Buyten speelde met zijn balverlies bij de Duitse goal een hoofdrol in het verlies van de Rode Duivels tegen Duitsland. "Het was een samenloop van omstandigheden", zegt de verdediger over het doelpunt van Miroslav Klose.

"Fellaini verraste me met zijn pass", zegt Van Buyten in de kranten. "De bal belandde tussen mijn voeten en Schweinsteiger zette mij snel onder druk. Ik wou de bal nog ontzetten, maar daarvoor was het al te laat."

"Fellaini had de bal niet naar een zone met veel Duitsers mogen spelen. Marouane had die bal gewoon moeten wegtrappen. Nu maakte hij een foute keuze, gaf hij een slechte pass en praatte hij niet."

"Of ik me schuldig voel? Dat is toch helemaal niet belangrijk. Het is gewoon héél jammer dat deze fase onze goede wedstrijd ontsiert."

"De Duitsers hadden het niet makkelijk met ons. Dat hebben Klose en Schweinsteiger mij tijdens en na de wedstrijd bevestigd", zegt de verdediger van Bayern München.

"In Turkije moeten we minstens voor een gelijkspel gaan. We zullen wel opnieuw een stevige organisatie moeten hebben, want we mogen de Turken niet laten voetballen."

Een zéér nuchtere analyse van den Daniel. Uit de ploeg ermee!
FCB_Fanatic
tja, Georges ... eigen schuld dikke bult ... komt ervan als je Von Blunder absoluut in de ploeg wilt zetten
Gladius
gadver, dit is echt zuur, we hadde echt een punt kunnen pakken gisteren. Weg met Van Buyten, hij heeft flaters genoeg begaan gvd! :whip:

Ik zie de duivels nog wel winnen in Turkije eigenlijk, cmon boys!
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Gladius
Weg met Van Buyten, hij heeft flaters genoeg begaan gvd! :whip:
!

Gaan Danny!! :toothless
Real

Haha.
BZRK
MikeVee

Go Kazahkstan !!!!

Hopelijk minstens een gelijkspel voor mijn favo-ploeg-van-de-dag!
Real
Belgisch toptalent Deschacht zal er wel 4 binnenpegelen.
FCB_Fanatic
verprutsen zullen ze het vandaag wel weer. De vraag is hoe erg? Verlies of gelijkspel?

FCB_Fanatic
hmmmm ... nog altijd 0-0 ... de Kazakken zijn precies niet zo goed bezig

Hazard in de tribune trouwens :whip:
Jasperovitsj
Lobke zal content zijn :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement