return to tranceaddict tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Voetbalseizoen 2010 - 2011 (pg. 2)
View this Thread in Original format
MikeVee
Go Finland!!!
Jasperovitsj
All homosexual innuendo aside, wat is Eden Hazard toch heerlijk om naar te kijken <3

Voor de rest gaan de Duitsers en de Turken niet echt ongerust zijn denk ik, zeker niet als Gillet in de ploeg blijft staan.
Config
Peter Van der Heyden zal moeten terugkeren :D
Progrez
Ha, hier zitten die vijf kijkers die de nationale ploeg nog volgen.

De Rode Duivels zijn dood, jongens. Net zoals politiek BelgiŽ op sterven ligt. Vlaamse spelers kruipen bij elkaar en Waalse spelers kruipen bij elkaar. En er is niemand van de voetbalbond die er wat aan doet. Verschiet dan niet dat er geen samenhang is op het veld.

Stekker uit het stopcontact, zeg ik. Dan hoeven die vijf overgebleven Duivels-fans niet langer te lijden.
Gladius
quote:
Originally posted by Progrez
Vlaamse spelers kruipen bij elkaar en Waalse spelers kruipen bij elkaar.

van waar hebt ge dat nu weer?
Config
zolang ze niet op elkaar kruipen ist goed zeker?
Progrez
quote:
Originally posted by Gladius
van waar hebt ge dat nu weer?

Een journalist hoort en ziet genoeg. Meer ga ik daar niet over zeggen.
Lolo
quote:

De Rode Duivels zijn dood, jongens. Net zoals politiek BelgiŽ op sterven ligt. Vlaamse spelers kruipen bij elkaar en Waalse spelers kruipen bij elkaar. En er is niemand van de voetbalbond die er wat aan doet. Verschiet dan niet dat er geen samenhang is op het veld.

Stekker uit het stopcontact, zeg ik. Dan hoeven die vijf overgebleven Duivels-fans niet langer te lijden.

Sinds wanneer moet die kutpolitiek een impact op sport hebben? Al vinnik da ge 100% gelijk hebt in praktijk, het is geen reden om zomaar de dromen en de verwachtingen van velen te "begraven". Maar het is duidelijk dat het voetbalbond een dikke joke is geworden, NET ZOALS POLITIEK. We zijn gewoon aan't boeten voor 20 jaar onverantwoordelijkheid op alle vlakken, het is duidelijk, dat wilt ook ni zeggen da mijn kleintjes daar ook voor moeten boeten. 1984, my friends.
FCB_Fanatic
quote:

eigenlijk zeg je hier niets nieuws; groepjesvorming heb je in elke ploeg. Het is vrij logisch dat je met mensen optrekt waarmee je beter overweg kunt; gezien de taalbarriŤre en de culturele verschillen is het dus vrij logisch dat Vlamingen eerder elkaar opzoeken (idem voor Walen). Groepjesvorming moet trouwens niet noodzakelijk een probleem zijn op het veld (maar dat kan dat wel worden natuurlijk).

Het probleem lijkt mij dan nog eerder te liggen in het feit dat deze generatie teveel lof is toegedicht zonder dat ze eigenlijk al iets bereikt hebben. Ze zijn talentvol, maar veel spelers missen in mijn ogen de nodige inzet om er iets van te maken bij de rode duivels. Spelers die dan wťl die inzet hebben (zoals bijvoorbeeld een Lepoint) zijn voetballend te beperkt om iets te kunnen forceren.

Ik heb afgelopen week niets van de match gezien, maar uit hetgeen ik gelezen heb was er weer een gebrek aan inzet. Hopelijk is er tegen Duitsland, wanneer het er echt om gaat, wťl de nodige inzet. Als ze bij wonder toch een resultaat kunnen neerzetten zijn ze misschien toch vertrokken voor een goede campagne.

p.s.: t is ook te hopen dat Leekens de volgende keer een betere opstelling laat starten, want die tegen Finland was het toch niet.
Progrez
Er zijn spelers die een soort Vlaamse nationale ploeg verkiezen boven de Rode Duivels in de huidige vorm. Dat is niet langer optrekken met mensen waar ge beter mee kunt praten. Dat heet afstoten.

Let op: voor mij moeten de Rode Duivels niet blijven bestaan. Ik voel niet de minste binding met een bende sjakoche-dragende salonvoetballers. Ik stel alleen maar objectief vast.

FCB_Fanatic
quote:
Er zijn spelers die een soort Vlaamse nationale ploeg verkiezen boven de Rode Duivels in de huidige vorm. Dat is niet langer optrekken met mensen waar ge beter mee kunt praten. Dat heet afstoten.

Let op: voor mij moeten de Rode Duivels niet blijven bestaan. Ik voel niet de minste binding met een bende sjakoche-dragende salonvoetballers. Ik stel alleen maar objectief vast.

dat zijn dan zťťr domme Vlaamse spelers die niet beseffen dat het overgrote deel van het talent uit WalloniŽ afkomstig is. Als Vlaamse nationale ploeg zal er mogelijk meer eenheid zijn, op dat moment zal die ploeg gewoonweg talent tekort komen. Alleen met De Bruyne en Lukaku ga je je ook niet kwalificeren als de rest voor het overgrote deel middelmaat is. Bovendien zijn ze nog te jong om al onmiddellijk de hele kwalificatieronde op hoog niveau te spelen.

en idd, met deze bende heb ik ook absoluut geen binding meer. Als het op 3 september BelgiŽ - Duitsland is supporter ik voor Duitsland. Die zullen onze roze mietjes eens laten zien wat het is om als ploeg op het veld voor je land te strijden, ... en tegenwoordig hebben ze ook nog eens goede spelers en spelen ze zelfs leuk voetbal.
djcresto
Het is een beetje zielig dat onze enige onbetwistbare titularis een 19-jarige knaap is. Hazard kan geweldig voetballen. Debruyne maakt ook een blitsstart. Die blijft niet lang in BelgiŽ als hij zo blijft spelen. Bij de rode duivels moest hij van op rechts komen en dat was niet zijn ding. Ik blijf voorstander van spelers op hun normale positie te laten spelen bij de nationale ploeg. Dan zal je centraal achterin moeten kiezen tussen Van Buyten, Kompany en Vermaelen. Centraal in het midden tussen Defour, Fellaini en Vertongen. Rechtsmidden is een gezonde Legaer veruit het gevaarlijkst. Op links is de tandem Deschacht - Van Damme misschien het beste alternatief. Tenzij we daar een afhangde spits plaatsen.

Over de competitie. Verwacht wel de titel voor Anderlecht. Dat Genk en Mechelen voorlopig goed presteren ben ik wel blij om. Dat zijn beiden ploegen met een zeer grote aanhang. Als Gent supporter vermoed ik dat zij een zeer moeilijk seizoen zullen hebben. Ze zullen mogen blij zijn als ze binnen de eerste 6 zitten. Gelukkig is het geluk aan hun zijde en hebben ze 6 op 9 behaald de eerste 3 matchen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement