|
Voetbalseizoen 2010 - 2011 (pg. 2)
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by lievez
'k Ben ook eens benieuwd hoe onze Roze Duivels de kwalificatie ronde gaan starten... Stillekesaan tijd om te bewijzen dat talentvolle generatie ook talent heeft... Less talk, more action!
En Dries Mertens moet een kans krijgen! Call Leekens someone ! |
0-4 op hun doos natuurlijk .. C'mon Germany !!!!!!! (maar morgen eerst nog Finland natuurlijk)
| quote: | Originally posted by Progrez
Dury vliegt buiten nadat de spelers van AA Gent zich vrijwillig laten afmaken door Feyenoord. Let op. |
als hij zijn countervoetbal van bij Zulte nog succesvol bij Gent kan introduceren de komende weken maakt hij nog een kans, zoniet ligt die idd buiten over een paar weken. Ging dit weekend ook al in de fout bij zijn wissels. |
|
|
| Jasperovitsj |
All homosexual innuendo aside, wat is Eden Hazard toch heerlijk om naar te kijken <3
Voor de rest gaan de Duitsers en de Turken niet echt ongerust zijn denk ik, zeker niet als Gillet in de ploeg blijft staan. |
|
|
| Config |
| Peter Van der Heyden zal moeten terugkeren :D |
|
|
| Progrez |
Ha, hier zitten die vijf kijkers die de nationale ploeg nog volgen.
De Rode Duivels zijn dood, jongens. Net zoals politiek België op sterven ligt. Vlaamse spelers kruipen bij elkaar en Waalse spelers kruipen bij elkaar. En er is niemand van de voetbalbond die er wat aan doet. Verschiet dan niet dat er geen samenhang is op het veld.
Stekker uit het stopcontact, zeg ik. Dan hoeven die vijf overgebleven Duivels-fans niet langer te lijden. |
|
|
| Gladius |
Vlaamse spelers kruipen bij elkaar en Waalse spelers kruipen bij elkaar. |
van waar hebt ge dat nu weer? |
|
|
| Config |
| zolang ze niet op elkaar kruipen ist goed zeker? |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Gladius
van waar hebt ge dat nu weer? |
Een journalist hoort en ziet genoeg. Meer ga ik daar niet over zeggen. |
|
|
| Lolo |
De Rode Duivels zijn dood, jongens. Net zoals politiek België op sterven ligt. Vlaamse spelers kruipen bij elkaar en Waalse spelers kruipen bij elkaar. En er is niemand van de voetbalbond die er wat aan doet. Verschiet dan niet dat er geen samenhang is op het veld.
Stekker uit het stopcontact, zeg ik. Dan hoeven die vijf overgebleven Duivels-fans niet langer te lijden. |
Sinds wanneer moet die kutpolitiek een impact op sport hebben? Al vinnik da ge 100% gelijk hebt in praktijk, het is geen reden om zomaar de dromen en de verwachtingen van velen te "begraven". Maar het is duidelijk dat het voetbalbond een dikke joke is geworden, NET ZOALS POLITIEK. We zijn gewoon aan't boeten voor 20 jaar onverantwoordelijkheid op alle vlakken, het is duidelijk, dat wilt ook ni zeggen da mijn kleintjes daar ook voor moeten boeten. 1984, my friends. |
|
|
| FCB_Fanatic |
eigenlijk zeg je hier niets nieuws; groepjesvorming heb je in elke ploeg. Het is vrij logisch dat je met mensen optrekt waarmee je beter overweg kunt; gezien de taalbarrière en de culturele verschillen is het dus vrij logisch dat Vlamingen eerder elkaar opzoeken (idem voor Walen). Groepjesvorming moet trouwens niet noodzakelijk een probleem zijn op het veld (maar dat kan dat wel worden natuurlijk).
Het probleem lijkt mij dan nog eerder te liggen in het feit dat deze generatie teveel lof is toegedicht zonder dat ze eigenlijk al iets bereikt hebben. Ze zijn talentvol, maar veel spelers missen in mijn ogen de nodige inzet om er iets van te maken bij de rode duivels. Spelers die dan wél die inzet hebben (zoals bijvoorbeeld een Lepoint) zijn voetballend te beperkt om iets te kunnen forceren.
Ik heb afgelopen week niets van de match gezien, maar uit hetgeen ik gelezen heb was er weer een gebrek aan inzet. Hopelijk is er tegen Duitsland, wanneer het er echt om gaat, wél de nodige inzet. Als ze bij wonder toch een resultaat kunnen neerzetten zijn ze misschien toch vertrokken voor een goede campagne.
p.s.: t is ook te hopen dat Leekens de volgende keer een betere opstelling laat starten, want die tegen Finland was het toch niet. |
|
|
| Progrez |
Er zijn spelers die een soort Vlaamse nationale ploeg verkiezen boven de Rode Duivels in de huidige vorm. Dat is niet langer optrekken met mensen waar ge beter mee kunt praten. Dat heet afstoten.
Let op: voor mij moeten de Rode Duivels niet blijven bestaan. Ik voel niet de minste binding met een bende sjakoche-dragende salonvoetballers. Ik stel alleen maar objectief vast. |
|
|
|
|