return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Raaaarrr
View this Thread in Original format
Apoptosis
K zat net Rolfs Antwoordapparaat te kyke (best wel een leuk programma van Rolf Wouters!!) enne op een gegeven moment was het tyd voor een act, je weet wel, zo'n band dat ff komt optreden voor één liedje...

Dus hy kondigt aan: Dames en heren, graag een applausje voor 4 STRINGS met TAKE ME AWAY!!!. Zo'n phaag wyf dat zat te zingen en verder allemaal dansers er omheen. en k dacht "WTF??? :conf: :eyespop:, waarom ineens zo'n Milc Inc / Lasgo achtig-dance-act-gig??"... Niet dat k hier erg mee zit of zow hoor, maar tog RAAAARRR...
DjSuez
ja, maar wel goeie units!!:eyes: :eyes:

ik ben 2 weken geleden op tv geweest omdat ik daar in t publiek zat..

was wel lachen hoor, een vriendin van me had t idee gekregen daar als klapvee te gaan zitten, en ik heb me nog vermaakt ook! tis best een leuk proramma idd, en die wijven zijn echt goed! dus aan t eind nog ff geprobeerd bij ze in de buurt te gaan dansen, maar ja, allemaal van die lompe gasten ervoor...:whip: :whip:

maar ja, ze draaide ook de hele tijd Overkill maar steeds als t leuke beuqstuk ging komen kapten ze em af, zodat alleen die strings te horen waren, zat ik me steeds voor niks te verheugen...maar dat liedje van 4 strings hebben ze elke week.

Greetz Steeph
kolkiewolkie
hehe, doet me denken aan gisteren...

op het werk (inmiddels mag ik het werk noemen :) , voormalige stageplaats) is er dus altijd 538 op... jammer maar helaas...

anywayz, dat is dus zo ongeveer de hele week live vanaf de megafestatie... blablabladibla.. kom naar de megadome blabla enz. enz. je weet hoe het gaat.... maar goed, gister dus ook 4 strings als zijnde liveact (en ook ik d8: WTF :wtf: ).. en idd zon wijffie wat dan tegen het publiek roept: hallo, wij zijn 4 strings, en hier is onze nieuwe single (..) ..... (nou kan ik toch maar NIET op de titel komen he :whip: jullie weten iig wel welke het is)

maar zulk soort dingetjes hebbie heel vaak met vocalplaten... minimalistix bijvoorbeeld, of voorgenoemde lasgo/milc inc ... of het een goede ontwikkeling is... kweenie...
Blik
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
wij zijn 4 strings, en hier is onze nieuwe single (..) ..... (nou kan ik toch maar NIET op de titel komen he :whip: jullie weten iig wel welke het is)

Diving :D
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Blik

Diving :D

die ja, het moment dat ik deze draad weer opende wist ik hem zelf ook weer...

maar die was dus live auf dem radio
Optimus
Mnimalistix - Close Cover heb geen vocals. Alleen als je dat hijgstemetje die 2x in die track "Close Cover" zegt een vocal wil noemen:D

PS. Ik sta 400 rood, ken je ff wat storten:D:D:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement