|
|
| magrec |
Na aanleiding van nogal wat topics over sensation die ik heb gelezen op een aantal sites ben ik wel benieuwd naar de meningen van jullie :p
_____--------------------______________------------
De stelling is dus hardstyle verpest de scene,
en daar bedoel ik dus het publiek mee :D het publiek wat op deze feestjes afkomen wil alleen maar beuqen en dat is prima op hun eigen feestjes maar als er een feest is met enkele HS dj's en dj's met een andere stijl dan lopen de hs fans nog al snel te zeuren over het feit dat er niet gebeuQt wordt.
Ik kan het nog uitbreiden met de stelling HS fans hebben gemiddeld een lager iq maar als je op www.partyflock.nl kijkt dan weet je snel genoeg wat ik bedoel :stongue:
_____--------------------______________------------
hehe probeer iig deze topic 3 pagina's open te houden. |
|
|
| Cosmic Guy |
Id dat andersom (dus techno fans die alleen maar willen 'technoen") dan niet zo?
Je kan best een techno/hardhouse line up hebben op 1 feest, maar zorg dan voor aparte zalen (zoals Shockers), zo heeft iedere zn meug. En ik denk dat het merendeel van het dance-publiek ook liever hardhouse hoort dan techno. Hardhouse is gewoon dansbaarder, er zit tenminste melodie in.
Ik denk dus niet dat de HS-fans het verpesten. |
|
|
| Nook |
| hou het inderdaad gewoon op 2 zalen of meer, boeit niet, maar ik hou het meer op techno dan hardhouse. en dat verpesten, tja, als ze zo fluiten als op sensation en dingen gooien, dan wel ja. maar het kan ook anders. |
|
|
| Stivvekk |
Ik denk dat de organisatie het verpest door 35.000 mensen in 1 hal te stoppen met steeds 1 DJ per x uur, als je daarbij ook nog eens ruim 50 euro vraagt om binnen te mogen wek je voor een hele hoop mensen veel te hoge verwachtingen die je toch nooit kunt waarmaken (de tijd dat zo'n feest voonamelijk werd bezocht door echte muziekfans is toch al voorbij, die blijven steeds vaker lekker thuis achter hun kabel- of ADSL-verbinding). Veel mensen komen nu alleen maar om gezien te worden of om eens te kijken omdat het tot zo'n spektakel wordt opgeblazen. Ook kun je nou niet bepaald zeggen dat er sprake is van een echt deurbeleid die op het type publiek letten
-ze leveren namelijk superveel geld op, die domme mensen die gezien willen worden-
Het ligt dus in mijn ogen meer aan de organisatie dan aan de bezoekers, de organisatie zou er op moeten letten (voor zover ze daartoe in staat is natuurlijk) dat er een saamhorigheidsgevoel is, en geen kijk-mij-eens-intressant-op-zo'n-spectaculair-feest-staan-sfeer die onstaat door alleen maar grote cijfers/namen te laten zien i.p.v. een een totaal nieuwe veelbelovende DJ ten tonele te laten komen die tenminste echt iets nieuws brengt; die kan misschien geen zaal met 35.000 mensen opleveren maar wel een bijzonere sfeer. Ik ga nu niet meer naar grote feesten omdat het allemaal veel te zakelijk is geworden nu het big-business is. In kleinere clubs zoals de mazzo en de more is de sfeer duidelijk beter (deels omdat het publiek ouders is, die mensen die gezien zillen worden komen daar ook maar schreeuwen en fluiten tenminste niet de hele tijd maar trekken rare kleren aan, veel leuker) |
|
|
| Nook |
| en dat 'heeew hooow' moet ook afgelopen zijn, dat is pas echt ziek in je hoofd zijn. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|